Min kæreste og jeg begyndte for et par måneder siden på PB 
Vi er ikke et af det par, der har været sammen i mange år. Men vi klikkede sammen fra dag 1 og jeg er slet ikke i tvivl om, at han er manden i mit liv og skal være far til mine børn. Han har det heldigvis på samme måde.
Vi har altid haft en forventning om, at når vi skulle have børn var det først når både jeg og min kæreste havde fast job, bolig, bil og hele pakken.
Men nu står vi pludselig i den situation, hvor jeg er uden arbejde p.g.a. et sygdomsforløb med stress, Min kæreste har et arbejde, der indebærer at han er væk i lange perioder (han søger som vanvittig efter andet arbejde), vi bor til leje (godt nok i et hus med plads til i hvert fald et lille barn), bilen er ikke ligefrem af familiebil modellen.
Men alligevel har vi besluttet os, at nu vil vi gerne have vores ønskebarn
Jeg ser både venner og bekendte omkring os, der har betydeligt "værre omstændigheder" end os, som får de dejligste børn. Og selv er jeg egentlig vokset op i et hjem, hvor det ikke flød med penge, men med kærlighed, og jeg har haft den dejligste barndom. Så hvorfor ikke os? Vi er begge fyldt 30 og er virkelig modne til at få det her barn, og vi glæder os!
Hvordan har I andre det med tidspunktet? Findes "Det rigtige tidspunkt"?
Anmeld