misbrugte børn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

913 visninger
17 svar
0 synes godt om
7. oktober 2010

LouiseNielsen

Så Q tv tirsdag aften, hvor det handlede om straf af pædofile og andre som har gjort skade på børn... Eller nærmere mangel på straf!

Det rørte mig selvfølgelig dybt at se, og ved godt jeg aldrig ville kunne alene med min underskrift kan gøre en forskel, derfor beder jeg jer herinde på baby hjælpe....

Em mor har lavet en hjemmeside hvor der bliver samlet underskrifter ind for at råbe politikerne op, så straffen for fx overgreb kan blive højere....

Sæt din underskrift og måske er du med til at gøre en forskel...

http://www.beskytvoresborn.dk/

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. oktober 2010

Dinna88

LouiseNielsen skriver:

Så Q tv tirsdag aften, hvor det handlede om straf af pædofile og andre som har gjort skade på børn... Eller nærmere mangel på straf!

Det rørte mig selvfølgelig dybt at se, og ved godt jeg aldrig ville kunne alene med min underskrift kan gøre en forskel, derfor beder jeg jer herinde på baby hjælpe....

Em mor har lavet en hjemmeside hvor der bliver samlet underskrifter ind for at råbe politikerne op, så straffen for fx overgreb kan blive højere....

Godt initiativ!

Anmeld

7. oktober 2010

aarhusmor

Done! Naturligvis.

Anmeld

7. oktober 2010

Silas&Mille

Dinna88 skriver:

Godt initiativ!

Og har hermed været inde og skrive under

Anmeld

7. oktober 2010

B&J

Skrev under i morges på siden da vi havde optaget det og så i morges... super ting af gøre og var helt grædefærdig over nogle af de straffe folk får og kender selv en der blev frikændt fra mord  gør en så pisse sur

Anmeld

7. oktober 2010

Troldemommi

selvfølgelig giver man sin underskrift til en rigtig god gerning, håber snart de når de 1000 eller endnu flere

Anmeld

7. oktober 2010

NatasjaL

LouiseNielsen skriver:

er gjort!

Anmeld

7. oktober 2010

Lillefe

Jeg har også skrver under, men det gjorder jeg da jeg så programmet ligesom dig

Anmeld

7. oktober 2010

Dictes mor

Det gør mig syg og dårlig, og jeg kan slet ikke holde ud at tænke på, at der findes nogen derude med sådan nogle tendenser. Jeg er skrækslagen for, at det skal ske for Dicte... JEg ved at vi har en meget tæt på, hvor vi bor, og det er drønubehageligt...!

Anmeld

7. oktober 2010

SoffiLine

så er de skrevet under!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.