overtøj til vinterbaby?? hvad gir man på?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.357 visninger
12 svar
0 synes godt om
7. oktober 2010

Malonde1985

Har termin i slut januar, og ANER IKKE hvad man gir sådan en lille bebs på af vintertøj? Har købt en voksipose, så tænker en hue selvfølgelig og evt. en fleecedragt..???? Det er for varmt med en decideret flyverdragt i voksiposen ik?? Help wanted

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. oktober 2010

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Ja, en flyverdragt vil være for varmt i voksiposen. Det er helt fint med en fleecedragt og hue 

Anmeld

7. oktober 2010

Malonde1985

MoarHvidovre skriver:

Ja, en flyverdragt vil være for varmt i voksiposen. Det er helt fint med en fleecedragt og hue 

takker  så går jeg på jagt efter en fleecedragt til lillemand.. hva med hue - elefanthue eller?? iiih min store pige blev jo født i juni måned hvor det var dejlig varmt, så hun var jo noget større da hun sku ha vintertøj på

Anmeld

7. oktober 2010

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Malonde1985 skriver:

takker  så går jeg på jagt efter en fleecedragt til lillemand.. hva med hue - elefanthue eller?? iiih min store pige blev jo født i juni måned hvor det var dejlig varmt, så hun var jo noget større da hun sku ha vintertøj på

Jeg ville bare købe en lille hue. Der er jo varmt i voksiposen og så ligger h*n jo også godt i liften/barnevognen

Anmeld

7. oktober 2010

henh01

Hej.

Jeg har købt en fleece jakke til når lillemanden ligger i duniduo posen i barnevognen og så selvf en hue og vanter. Og så har jeg købt en fleece dragt til autostolen og andre ture hvor barnevognen ikke skal med.

Anmeld

7. oktober 2010

Malonde1985

henh01 skriver:

Hej.

Jeg har købt en fleece jakke til når lillemanden ligger i duniduo posen i barnevognen og så selvf en hue og vanter. Og så har jeg købt en fleece dragt til autostolen og andre ture hvor barnevognen ikke skal med.

ok tak for dit svar - overvejede også lige om man sku købe en fleecejakke samt en dragt. Har set lidt på dem fra name it på nettet - syns umiddelbart de ser fine ud

Anmeld

7. oktober 2010

henh01

Malonde1985 skriver:

ok tak for dit svar - overvejede også lige om man sku købe en fleecejakke samt en dragt. Har set lidt på dem fra name it på nettet - syns umiddelbart de ser fine ud

Uden at vide det (har sommerbarn i forvejen) så tænker jeg at det er for varmt med en fleecedragt i en voksi pose..

Anmeld

7. oktober 2010

<3

Jeg har et novemberbarn og vi havde en fleece-elefanthue til voksi'en og så fleecedragt til autostol mm Voksi og lignende er voldsomt varme.

Anmeld

7. oktober 2010

Malonde1985

Kirle skriver:

Jeg har et novemberbarn og vi havde en fleece-elefanthue til voksi'en og så fleecedragt til autostol mm Voksi og lignende er voldsomt varme.

så kun fleecehue?? ingen jakke, trøje - kun alm tøj? syns det er svært hvad man dog skal købe..

Anmeld

7. oktober 2010

Malonde1985

henh01 skriver:

Uden at vide det (har sommerbarn i forvejen) så tænker jeg at det er for varmt med en fleecedragt i en voksi pose..

har også et sommerbarn i forvejen - derfor jeg synes det er svært her med vinterbebsen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.