Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hvor er det sjovt, som de små kan formulere ordene Min nevø sagde altid Tånstuhuer .. Nogen der kan gætte den?Eller Gosler?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Heise skriver: bobber . mormor eller morfar det andet pædagogger -hahaha, nej. pas
bobber . mormor eller morfar
det andet pædagogger -hahaha, nej. pas
Sees. skriver: Hvor er det sjovt, som de små kan formulere ordene Min nevø sagde altid Tånstuhuer .. Nogen der kan gætte den?Eller Gosler?
det første kunne jo også være gummistøvler - inspireret af mella gågger
gosler hm..... pas
LouiseNielsen skriver: Nixen....
Nixen....
var det ikke pizza?
Heise skriver: det første kunne jo også være gummistøvler - inspireret af mella gågger gosler hm..... pas
Mig: Kan du sige STØV?nevø: Støøøøv.Mig: Kan du siger SUGER?nevø: Suuuuger.Mig: Kan du siger STØVSUGER?nevø: Tånstuhuer!!! Gosler, var hans dejlige ord for Kartofler
Sees. skriver: Mig: Kan du sige STØV?nevø: Støøøøv.Mig: Kan du siger SUGER?nevø: Suuuuger.Mig: Kan du siger STØVSUGER?nevø: Tånstuhuer!!! Gosler, var hans dejlige ord for Kartofler
hvor er det sødt
men nu føler jeg mig ikke helt SÅÅÅÅ GOOOO længere
heise
twinboys skriver: Jeg havde et dagplejebarn der gi og sagde PIK hele tiden... Nu pik nu pik deroppe og pegede op på min reol Hvad tror i det var??? Majbritt
Jeg havde et dagplejebarn der gi og sagde PIK hele tiden... Nu pik nu pik deroppe og pegede op på min reol
Hvad tror i det var???
Majbritt
Det skulle vel aldrig være fisk
ups forkert sted...
Jeg havde et dagplejebarn der gi og sagde PIK hele tiden... Nu pik nu pik deroppe og pegede op på min reol Hvad tror i det var??? Majbritt
hov havde slet ikke set dit indlæg
den PIK må jeg melde pas på
hmmmm
slik ???
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128