G-test ved lægen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

720 visninger
9 svar
0 synes godt om
7. oktober 2010

Meina

Hejsa piger, først og fremmest vil jeg takke jer for at i findes - i er til stor hjælp!

Jeg skal til lægen i dag kl 15 og have taget en blodprøve i forbindelse med en sygdom - men nu er der gået 3 dage siden forventede mensturationsdag, hvilket er min rekord! Jeg testede selv i går og i morges - Negativ! Men så tænker jeg på om jeg kan få lægen  til at teste det, når jeg nu er der alligevel - Men hvordan foregår det? Blodprøve eller tisseprøve?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. oktober 2010

Maja88

du kan bare bede sygeplejesken som taget prøven også at teste for graviditet... sådan fik jeg min

Anmeld

7. oktober 2010

Meina

og hvor lang tid går der så før man får svar? Har læst noget med at nogen får svar lige med det samme..

Anmeld

7. oktober 2010

Micch

Som regl får du svar via en tissetest men det kan også gøres via en blodprøve.

krydser finger for dig

Anmeld

7. oktober 2010

Julieogbaby

Igår aflagde jeg en urinprøve for at tjekke for blærebetændelse og bad dem i samme omgang se om jeg var gravid. Da den var svag positiv, tog de også en blodprøve.

Mit forslag er at du spørger om ikke de vil tjekke om du er gravid, når de nu alligevel skal tage en blodprøve. Da den er mest sikker, behøver du ikke en urinprøve.

Anmeld

7. oktober 2010

Julieogbaby

Som sagt fik jeg taget en blodårøve igår, og får svar her i eftermiddag.

Anmeld

7. oktober 2010

Meina

Julieogbaby skriver:

Igår aflagde jeg en urinprøve for at tjekke for blærebetændelse og bad dem i samme omgang se om jeg var gravid. Da den var svag positiv, tog de også en blodprøve.

Mit forslag er at du spørger om ikke de vil tjekke om du er gravid, når de nu alligevel skal tage en blodprøve. Da den er mest sikker, behøver du ikke en urinprøve.

Tak for svarene allesammen

Julie: hvornår får man så svar? Hvis det først er i morgen - eller overmorgen pga. kl bliver 15 inden jeg kommer til lægen - så bliver jeg jo sindsyg :-O Hvordan i al verden skal jeg kunne klare ventetiden? Puha, har du fået svar?

Tak for svarene allesammen

Julie: hvornår får man så svar? Hvis det først er i morgen - eller overmorgen pga. kl bliver 15 inden jeg kommer til lægen - så bliver jeg jo sindsyg :-O Hvordan i al verden skal jeg kunne klare ventetiden? Puha, har du fået svar?

Anmeld

7. oktober 2010

Meina

ej, ups hvor er jeg dårlig

Anmeld

8. oktober 2010

LotteN

har du hørt noget fra lægen???

Anmeld

8. oktober 2010

Julieogbaby

Uh MEINA, det var da lidt forvirrende det er lige med at finde ud af det hele - jeg er ny herinde og har selv haft et par smuttere

Men, jeg fik svar igår og blodprøven blev  taget onsdag - og jeg er GRAVID fantastisk og dog helt ufatteligt.

Håber det også lykkedes for jer meget snart

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.