Låne hus, hvor meget i leje??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

420 visninger
5 svar
0 synes godt om
7. oktober 2010

iris-mor

Min søster og hendes mand + 2 små børn kommer hjem til DK på forlænget juleferie. Jeg har spurgt naboen, der er fraflyttet huset- det er til salg og de bor nu andet sted, om vi kan leje det julen over. Altså hvis der pludselig kommer en køber trækker jeg mig naturligvis, det er også aftalt. Men...

Jeg har tænkt mig at betale for lejen, fordi min søster allerede har fået tilbud om en anden bolig et godt stykke fra mig mens de er hjemme,- men med denne snedige plan kan vores unger lege rigtig meget sammen. Nå men hvad er fair at tilbyde i leje??

Det drejer sig om 3 uger.

ida

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. oktober 2010

Lady Marion <3

2000 kr syntes jeg er fair , så er forbrug i hver tilfælde dækket

Anmeld

7. oktober 2010

iris-mor

Ja jeg har selv sådan tænkt alt mellem 2 og 5tusind, hvor 5 er smertegrænsen. Bum bum...

Lyder det fair?? Eller er to lige lidt for lidt

ida

Anmeld

7. oktober 2010

3rollinger

iris-mor skriver:

Ja jeg har selv sådan tænkt alt mellem 2 og 5tusind, hvor 5 er smertegrænsen. Bum bum...

Lyder det fair?? Eller er to lige lidt for lidt

ida

Det kommer jo nok an paa hvor taette I er/var med naboerne. Om det er naboer/venner eller bare naboer.

Nu kigger jeg rimelig meget paa huse til leje og hvis det ellers er et almindeligt stort hus, saa tror jeg 4.000 - 5.000 er mere rimelig, hvis de altsaa bare er naboer. For dem er det jo lige 4.000 kr mere til julegaver. Hvis huset alligevel bare staar tomt, saa det maa da vaere dejligt for dem.

Anmeld

7. oktober 2010

iris-mor

Ja det er bare naboer. Og 4000 er fair for lejen, men samtidig også en del for min pengepung, det drejer sig om 3 uger. Men har overvejet de 4000 og så er det incl eller 3 og så plus forbrug. Tænker stadig.

ida

Anmeld

9. oktober 2010

iris-mor

Så blev det næsten afklaret. De var bare så glade over at vi ville passe huset, så hvis vi vaskede gardinerne kunne vi låne det gratis. Altså noget får de naturligvis, men det er bare super. Skønt med gode naboer.

Ved ikke lige hvordan jeg lukker tråden, men nu har jeg i hvert fald fået svar på mit spørgsmål

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.