nf-skanning i morgen :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

354 visninger
4 svar
0 synes godt om
7. oktober 2010

Dorthe1986

Ja i morgen skal vi så til nf-skanning, da jeg er 12+4 Hvor er jeg dog bare spændt på at se den lille fis igen  Jeg er også en anelse nervøs og håber bare, at alt er som det skal være Jeg var til skanning i 10. uge og der var det hele perfekt, så det tror jeg også det er nu, men synes det er svært at holde nervøsiteten helt væk...  

Tja ville egentlig ikke så meget med det her indlæg, andet end at sige at jeg glæder mig bare så meget til at se vores ønskebaby igen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. oktober 2010

Chewy

Hej Dorthe,

Jeg kan føle dig glæde Det bliver også bare så spændende. Selvfølgelig er alt vel med den lille. Det er jeg sikker på

Jeg blev selv scannet i sidste uge (uge 11) og skal til NF på næste fredag hvor jeg som dig er 12+4. Sidst var alt super og hende der scannede sagde til mig, at når den var så fin nu, så ville det ikke ændre sig. Så det gør det heller ikke ved dig

Rigtig mange gange held og lykke

Vil I forresten vide kønnet? Vi fik af vide, at vi kunne få det af vide til NF, så vi glæder os helt vildt til det

Anmeld

8. oktober 2010

Chewy

Held og lykke i dag DortheGlæder mig til at høre, hvordan det er gået

Anmeld

8. oktober 2010

Dorthe1986

Chewy skriver:

Held og lykke i dag DortheGlæder mig til at høre, hvordan det er gået

Tusind tak Jeg er heller ikke så nervøs i dag Glæder mig bare til at se den lille Kl 13.40 sker det

Kan i få kønnet at vide allerede der? Vi har fået at vide, at man først kan til MD-skanningen... Men tænker om du bliver skannet på en privat klinik? Jeg bliver på et offentligt sygehus nemlig... og har oplevet en anden, der fik det at vide til NF og det var nemlig en privat klinik.

Egentlig så har vi ikke bestemt os for om vi vil vide det eller ej - kæresten vil rigtig gerne, men jeg tænker lidt at det også kunne være sjovt at få overraskelsen til fødslen Og tænk hvis de ser forkert

Men held og lykke til dig også når i skal afsted om en uge

Anmeld

8. oktober 2010

AnneBJ

Rigtig meget held og lykke håber det bliver en god scanning! Tror ikke du skal regne med at få kønnet at vide så tdiligt..Det kan vist godt ses, men det er ikke det "man"bruger NF scanning til...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.