Skuffet og ked af det...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

330 visninger
3 svar
0 synes godt om
7. oktober 2010

qp

Det hele startede med, at en pædagog i går fortæller mig at en barn på stuen har fødselsdag i dag og de er inviteret hjem til barnet for at holde fødselsdag.

Jeg får at vide, at de har afgjort at tage 6 børn med (vuggestuealderen) og mit barn er et af dem der skal med.

Jeg bliver jublende glad på mit barns vegne og vi taler meget om, at han skal hjem til det andet barn hvor de skal spise lækre boller og synge fødselsdagssang.

Man ser helst at forældrene afleverer børnene kl 9 om morgenen hver morgen og i morges pis regnede det og vi var der derfor først 9:10 hvor de udvalgte børn stod ude i gangen og var ved, at få tøj på. Jeg tror jo mit barn skal med og står lidt i venteposition med ham i hånden og vælger derfor ikke, at tage overtøjet af ham.

Så fortæller de mig søreme, at han ikke skal med alligevel. Ja jeg var der jo ikke kl 9 og derfor havde de ændret deres planer omkring hvem der skulle med og hvem der ikke skulle med.

Jeg blev rigtig ked af det og skuffet - jeg sagde at jeg selvfølgelig ville komme når jeg havde fået at vide, at han skulle til fødselsdagsfest og jeg ærgrede mig gul og grøn over at jeg ikke liiiiiiige havde fået ringet og fortalt, at vi var forsinkede de skide 10 minutter.

Jeg kan selvfølgelig godt se det fra deres side mht. planlægning osv men jeg synes den er liiiige i overkanten - come on, 10 minutter?

Kæft hvor er jeg ærgter mig over, at jeg ikke handlede anderledes i morges ....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. oktober 2010

Diana...

Ej hvor træls, ej det synes jeg sgu ikke de kan være bekendt de har da virkelig også handlet hurtigt så 10 det jo ingen ting. og vi er jo ikke selv herre over vejret. ØV ØV. 

Anmeld

7. oktober 2010

LouiseNielsen

Kan godt forstå deres beslutning... De ku jo ik vide om i overhovedet kom, også må de jo vider i teksten...

Men øv jeg forstår godt din skuffelse... Ikke mindst fordi man får så skide dårlig samvittighed over ens barn, nu har man lovet noget også sker det ikke alligevel... Øv!

Anmeld

7. oktober 2010

Kildebakken

Jeg synes personalet handler helt forkert i den situation, når din dreng allerede er blevet lovet at skulle med. Han bliver jo enormt skuffet og det er jo ikke hans skyld at i kom for sent. Synes heller ikke at de kan være det bekendt overfor dig, de skal jo ikke opdrage dig overfor din søn! Selvfølgelig kunne de da lige have ringet til fødselsdagsforælderne og fortalt at der kom et barn til... 

KH

Herfra

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.