Skal vi ikke.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

379 visninger
6 svar
0 synes godt om
7. oktober 2010

Sillebob

udveksle gode ideer til vores kaere boerns middagsmad ? Jeg synes det kan vaere svaert at blive ved med at finde paa noget nyt og spaendede.

Jeg starter gerne  Noah skal idag have dampet graesker med broccoli og linser. Han er 10 mrd

Hvad giver du dit barn til middag idag ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. oktober 2010

Laulund87

Rugbrød Det får mange børn vist til middagsmad

Anmeld

7. oktober 2010

Brams

Lærke får også rugbrød i DP, om fredagen får de dog et varmt måltid til middag

Anmeld

7. oktober 2010

missie20

Frederik er kun 6 måneder, men så gerne være med i denne tråd, kan jo være jeg selv får noget inspiration til senere. Idag havde jeg tænkt mig og lave grød med jordbærmos og til hans aftensmad kartoffelmos med broccoli.  

Anmeld

7. oktober 2010

serinasmor

serina har idag fået en kvart skive bondebrød med smør og leverposteg og en kvart med smør og tunsalat, 4 bidder af en pære og 3/4 af en ostehaps

Anmeld

7. oktober 2010

Cris

Markus har i dag fået en mos lavet på brokoli og avokado. Ved siden af, som han selv kan tage, har han fået nogle stk. rugbrød med lidt philadelphia ost. Det er ikke nemt i den periode, synes jeg. Hvis de spiser selv, spiser ikke nok og de bliver så sultene om natten, synes  jeg med mine børn. Så jeg prøver at kombinere i en periode noget som de selv kan tage og tykke og noget ekstra som jeg giver med en ske. Men nogle gange mangler der nogle ideer, det er rigtigt. Min første søn har haft det bedre også med at give ham både mos og haps. Da han blev ca 13 måneder stoppede vi med mos ved siden af. Men man skulle huske at give dem tit noget mad, for de gider ikke at side længe og de vil videre lege, så vi har givet ham flere små måltid i løbet af dagen.

Anmeld

8. oktober 2010

tumle81

Victor er i vuggestue i hverdagen og der får de brød 2 gange, varm mad 2 gange og grød/suppe en gang...

Knus Kathrina

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.