Opdate på smerter i underlivet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.593 visninger
8 svar
0 synes godt om
7. oktober 2010

LouiseNielsen

Kom til lægevagten igår.....

Plejer at have meget klistret udflåd og blive meget nemt tændt når jeg har ægløsning, og sådan var det hele tirsdag. Så havde ikke troet det var ægløsning jeg havde smerter pga igår. Derfor tog jeg til vagtlægen med meget stærke smerter i underlivet igår.

Han mærkede på mig og kunne med det samme sige at det er ægløsning som gør så ondt... Han mener at det er en meget slem smerte (han ku se hvor ondt det gjorde jo) jeg ku næsten ik gå oprejst.....

Så fik besked på at gå hjem og ligge med med en varmepude og smertestillende....

Da han så gav mig hånden da jeg sku gå sagde han: Og ja, så er det jo idag der skal arbejdes på at blive gravid, og smilede så sødt til mig....

Har seriøst aldrig oplevet at ægløsning kan gøre så ondt, av av av....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. oktober 2010

MariaJ

LouiseNielsen skriver:

Plejer at have meget klistret udflåd og blive meget nemt tændt når jeg har ægløsning, og sådan var det hele tirsdag. Så havde ikke troet det var ægløsning jeg havde smerter pga igår. Derfor tog jeg til vagtlægen med meget stærke smerter i underlivet igår.

Han mærkede på mig og kunne med det samme sige at det er ægløsning som gør så ondt... Han mener at det er en meget slem smerte (han ku se hvor ondt det gjorde jo) jeg ku næsten ik gå oprejst.....

Så fik besked på at gå hjem og ligge med med en varmepude og smertestillende....

Da han så gav mig hånden da jeg sku gå sagde han: Og ja, så er det jo idag der skal arbejdes på at blive gravid, og smilede så sødt til mig....

Det var da også helt vildt, men godt du fandt ud af det bare var det. Jeg tænkte på hvordan det var gået med dig og overvejede at lave en tråd og spørge, så tak for opdateringen.

Kram til dig og håber der snart bliver bid med baby

Anmeld

7. oktober 2010

LouiseNielsen

MariaJ skriver:

Det var da også helt vildt, men godt du fandt ud af det bare var det. Jeg tænkte på hvordan det var gået med dig og overvejede at lave en tråd og spørge, så tak for opdateringen.

Kram til dig og håber der snart bliver bid med baby

Lige da jeg kom ind sagde han også blindtarmsbetændelse.... Men da han så mærkede på mig, var han ik i tvivl.... Og sagde at sådan kunne de første ægløsninger efter p-pille stod godt være... Men håber selvfølgelig det her bliver den eneste

Tak for din interesse.....

Anmeld

7. oktober 2010

SussieThyssen

LouiseNielsen skriver:

Tænkte nok det var det.
Men ja, det er yderst smærtefuldt...har selv prøvet det nogle gange i mit liv, men heldigvis ikke ofte.
Håber du har det bedre i dag.
og så er det jo ikke sikkert du nogen sinde får det så slemt igen søde ven.

Kærligst
Sussie

Anmeld

7. oktober 2010

LouiseNielsen

SussieThyssen skriver:

Tænkte nok det var det.
Men ja, det er yderst smærtefuldt...har selv prøvet det nogle gange i mit liv, men heldigvis ikke ofte.
Håber du har det bedre i dag.
og så er det jo ikke sikkert du nogen sinde får det så slemt igen søde ven.

Kærligst
Sussie

Kom fuldstændig bag på mig at det kan gøre så ondt.... Jeg er jo kun vand til at manden bare skal se på mig også er jeg tændt når jeg har ægløsning....

Så havde rigtig svært ved at tro det ku være det.... Men nu er jeg så meget klogere og ved det til en anden gang hvis jeg får det op til min ægløsning.....

Anmeld

7. oktober 2010

SussieThyssen

LouiseNielsen skriver:

Kom fuldstændig bag på mig at det kan gøre så ondt.... Jeg er jo kun vand til at manden bare skal se på mig også er jeg tændt når jeg har ægløsning....

Så havde rigtig svært ved at tro det ku være det.... Men nu er jeg så meget klogere og ved det til en anden gang hvis jeg får det op til min ægløsning.....

Hehe...sjovt at du har "lysten" der...min kommer først dagen før mens og dagen efter...hehe!

Anmeld

7. oktober 2010

LouiseNielsen

SussieThyssen skriver:

Hehe...sjovt at du har "lysten" der...min kommer først dagen før mens og dagen efter...hehe!

Hos mig er det stensikker at den dag jeg har ægløsning er jeg total klar på lagen gymnastik....

Men er jo en fordel når man prøver at lave baby!

Men jeg er også kronisk liderlig under mens, ret dårlig timing...

Anmeld

7. oktober 2010

SussieThyssen

LouiseNielsen skriver:

Hos mig er det stensikker at den dag jeg har ægløsning er jeg total klar på lagen gymnastik....

Men er jo en fordel når man prøver at lave baby!

Men jeg er også kronisk liderlig under mens, ret dårlig timing...

Hehe..ja kroppen er somme tider en underlig kamel LOL

Anmeld

11. oktober 2010

henriette34

Hejsa

godt du havde en kvik lægevagt... jeg endte med en blindtarmsoperation på samme grundlag. min blindtarm fejlede intet.. flot ikk..

er glad for din lægevagt var vågen.

knus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.