Tror jeg er afhængi ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

354 visninger
7 svar
0 synes godt om
7. oktober 2010

Karo

For lidt over en måned siden besluttede jeg mig for at finde ud af hvordan det der trendsales fungere. Jeg lavede en profil og søgte lidt rundt derinde. Jeg startede med at købe noget nattøj til min søn og fandt ud af at det faktisk er ret nemt at købe. Siden der skal jeg lige ind og kigge hverdag og se om jeg kan finde et godt tilbud. Jeg har godt nok ikke købt så frygtligt meget, men jeg bruger efterhånden rigtig meget tid på at kigge efter et godt tilbud.

Hvad med jer andre, bruger i trendsales meget eller er det ikke ligge jer ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. oktober 2010

NessaXenia

I  TRENDSALES.

Anmeld

7. oktober 2010

Laulund87

Netop fordi det er nemt og billigt, er jeg vist også lidt afhængig

Jeg fandt så sent som i går en hummel jakke, som jeg bare må eje

Anmeld

7. oktober 2010

Malonde1985

he he  trendsales er god og dejlig nem at komme til at bruge en masse penge på .. kigger også derind om ik hver dag, så hveranden.

Anmeld

7. oktober 2010

Malthesmoar

Karo skriver:

For lidt over en måned siden besluttede jeg mig for at finde ud af hvordan det der trendsales fungere. Jeg lavede en profil og søgte lidt rundt derinde. Jeg startede med at købe noget nattøj til min søn og fandt ud af at det faktisk er ret nemt at købe. Siden der skal jeg lige ind og kigge hverdag og se om jeg kan finde et godt tilbud. Jeg har godt nok ikke købt så frygtligt meget, men jeg bruger efterhånden rigtig meget tid på at kigge efter et godt tilbud.

Hvad med jer andre, bruger i trendsales meget eller er det ikke ligge jer ?

Anmeld

7. oktober 2010

Gustavsmor

Jeg elsker også trendsales...og tror også jeg er ved at blive afhængig...meldte mig også ind for et par måneder siden og har siden da købt en del ting tl børnene. Det sidst var en Molo bluse til min store søn som aldrig havde været brugt. Mærket sad stadig i. nypris: 300 kr...min pris 150 inkl.!

Love it!!!!

Anmeld

7. oktober 2010

Troldemommi

Jeg har aldrig været derinde men det kunne davære jeg skulle gøre det, det lyder som et sted for mig

Anmeld

7. oktober 2010

LouiseNielsen

Kender problemet...

I  TRENDSALS!!!!!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.