Tror jeg er afhænig ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

434 visninger
8 svar
0 synes godt om
7. oktober 2010

Karo

For lidt over en måned siden besluttede jeg mig for at finde ud af hvordan det der trendsales fungere. Jeg lavede en profil og søgte lidt rundt derinde. Jeg startede med at købe noget nattøj til min søn og fandt ud af at det faktisk er ret nemt at købe. Siden der skal jeg lige ind og kigge hverdag og se om jeg kan finde et godt tilbud. Jeg har godt nok ikke købt så frygtligt meget, men jeg bruger efterhånden rigtig meget tid på at kigge efter et godt tilbud.

Hvad med jer andre, bruger i trendsales meget eller er det ikke ligge jer ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. oktober 2010

Milka

Karo skriver:

For lidt over en måned siden besluttede jeg mig for at finde ud af hvordan det der trendsales fungere. Jeg lavede en profil og søgte lidt rundt derinde. Jeg startede med at købe noget nattøj til min søn og fandt ud af at det faktisk er ret nemt at købe. Siden der skal jeg lige ind og kigge hverdag og se om jeg kan finde et godt tilbud. Jeg har godt nok ikke købt så frygtligt meget, men jeg bruger efterhånden rigtig meget tid på at kigge efter et godt tilbud.

jeg har kun købt noget derinde en enkelt gang ... synes det er en forvirrende hjemmeside! men måske jeg også lige skulle sætte mig mere ind i sagerne, for jeg har vildt meget jeg gerne vil sælge!

hvordan går det forresten med the little people??

Anmeld

7. oktober 2010

Karo

Milka skriver:

jeg har kun købt noget derinde en enkelt gang ... synes det er en forvirrende hjemmeside! men måske jeg også lige skulle sætte mig mere ind i sagerne, for jeg har vildt meget jeg gerne vil sælge!

hvordan går det forresten med the little people??

Det går okay.

Vi har solgt en del vugger og tøjstativer. Men vi kunne godt tænke os og få noget mere gang i siden. Tiden er desværer ikke til det pt. men i det nye år giver vi den en skalde.

Jeg syndes også siden er forvirende, men jeg tror bare man vender sig til det.

Anmeld

7. oktober 2010

ChatH

Karo skriver:

jeg har brugt den meget til både salg og køb. elsker det, men det er også farligt

Anmeld

7. oktober 2010

Vinker

Jeg er rigtig glad for Trendsales. Har mest brugt det til at sælge en masse tøj. Siden hen har jeg købt en masse smukke Troldekugler.

Nu er det ikke så tit jeg er derinde mere, men har faktisk lige for 1 min siden sat nogle af mine Troldekugler til salg ;)

Det er en super side. Har haft en profil derinde siden feb 2006

Anmeld

7. oktober 2010

Vinker

Kan se jeg har haft 158 handler som sælger og 34 som køber - derudover kommer de handler som vi laver med bankoverførsler. Så ja lidt er det da blevet til!

Anmeld

7. oktober 2010

TbCp

Jeg bruger det rigtig meget i perioder.... især mens jeg var på barsel

Kan se jeg har solgt 152 gange og købt 384 gange....
Derudover er der handler via bank + byt....

Så jeg har vist haft godt gang i det

Anmeld

7. oktober 2010

Karo

Jeg har lige idag købt en heldragt fra katvig og en fra molo. De er begge nye og aldrig brugte og det bedste er jeg fik dem til under halv pris

Anmeld

7. oktober 2010

otlitrom

Jeg tør ikke blive medlem! Jeg er aaaalt for god til at shoppe, uden at sælge ud af det jeg har! Så Trendsales er verboten for mig!

Men ideen er god!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.