Har lyst til at skrive til jer, men ved faktisk ikke helt hvad jeg vil skrive. Har nok bare brug for at komme ud med lidt ynk igen igen, sorry.......
Jeg har valgt fortsat at være anonym selvom I jo godt ved hvem jeg er - Men der er bare så mange der læser med herinde og har ikke brug for at de forkerte hører om alt dette jeg går igennem for tiden....
M har ikke røget siden mit angreb på ham sidste fredag - Så et eller andet sted virkede det, men på den anden side så var det jo ikke mit problem at han var så svag at begynde på det pjat igen. Hvem ved om han starter igen så snart bølgerne går højt?
Trods vores mange problemer så har vi aldrig haft så meget sex som nu - Ved ikke hvorfor..... Vi har ellers altid haft problemer på den front..... Så det forvirret mig blot yderligere!
Jeg startede i mandags i aktivering - eller nærmere sagt i "job med løntilskud". Det er noget jobcenter har smidt mig i. Jeg er startet som køkkenmedhjælper på noget der hedder "Forsognshjemmet" Det er et hjem for misbrugerer og hjemløse. Lidt specielt og nok ikke lige det jeg i øjeblikket har helt overskud til. Jeg skal hovedsagdeligt vaske op og gøre rent. Og bage kage en gang imellem. De har nu været ganske søde ved mig og forklarer mig at jeg absolut ikke skal få stress. Der er god tid til at nå det hele. Det er nogle søde ældre damer jeg arbejder sammen med, men det er godt nok også mange specielle typer dernede! Skal liiiiige finde min rolle.
Jeg har været hjemme igår og er det også idag. Igår nat fik vi ikke ret meget søvn. Lillemand var ked af det og havde feber. Tror det er kindtænderne der bøvler. Der er ihvertfald én der lige er brudt igennem, av av. Jeg havde det så selv rigtig skidt igår nat; kvalme og møghammerne forkølet så derfor blev jeg hjemme sammen med lillemand igår. Ville ikke sende ham afsted når han næsten ikke havde sovet. Dejligt at hygge lidt sammen.
Idag er jeg så også hjemme. Er stadig vildt forkølet og har rigtig meget kvalme. Kan snart ikke have noget af mit tøj på mere. Maven buler allerede en helt del - den har åbenbart pustet sig godt op. Det er bare så hårdt at se den sådan. Det er ligefør jeg blir nødt til at tage ventetøj på, men det er sgu også bare endnu mere torturerende :( For pokker hvor det piner mig grænseløst. Glæder mig så meget til at komme på den anden side!!!!
I morgen skal jeg til forundersøgelse på sygehuset. Skal skannes så de kan se hvor langt jeg er henne. I følge min egen beregning er jeg idag 8+3. Ser bare frem til snart at få datoen for selve aborten! Jeg troede egentlig først at jeg ville vælge den medicinske abort, men efter at ha læst en masse om en frygtelige masse smerter og meget blødning i flere uger efter, ja så synes jeg godt nok ikke det lyder særligt rart. Så det bliver nok den gammeldagsmetode med fuld narkose selvom jeg bare ikke er meget for det. Er også skide bange for at de får pillet ved noget de ikke skal. Kunne I ikke se jeg fik svært ved at blive gravid senere hen? Men jeg tror bare at den kirurgiske abort er den man hurtigst kommer over. Åh jeg hader mig selv for det!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jeg har det bare skide dårligt med mig selv. Hader mig selv! Føler mig tyk og bleg og hader mine kone-krøller. Hader alle problemerne og at jeg ikke kan finde ud af hvad fanden der skal ske. Jeg føler mig brugt. Jeg føler mig som et svin overfor den lille spirer i maven, overfor M og som en dårlig mor overfor vores søn. Er så træt af det hele - kan snart ikke se op af det store sorte hul jeg selv har gravet mig ned i..............