Har begravet mig selv levende!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

395 visninger
8 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
7. oktober 2010

Anonym trådstarter

Har lyst til at skrive til jer, men ved faktisk ikke helt hvad jeg vil skrive. Har nok bare brug for at komme ud med lidt ynk igen igen, sorry.......

Jeg har valgt fortsat at være anonym selvom I jo godt ved hvem jeg er - Men der er bare så mange der læser med herinde og har ikke brug for at de forkerte hører om alt dette jeg går igennem for tiden....

M har ikke røget siden mit angreb på ham sidste fredag - Så et eller andet sted virkede det, men på den anden side så var det jo ikke mit problem at han var så svag at begynde på det pjat igen. Hvem ved om han starter igen så snart bølgerne går højt?

Trods vores mange problemer så har vi aldrig haft så meget sex som nu - Ved ikke hvorfor..... Vi har ellers altid haft problemer på den front..... Så det forvirret mig blot yderligere!

Jeg startede i mandags i aktivering - eller nærmere sagt i "job med løntilskud". Det er noget jobcenter har smidt mig i. Jeg er startet som køkkenmedhjælper på noget der hedder "Forsognshjemmet" Det er et hjem for misbrugerer og hjemløse. Lidt specielt og nok ikke lige det jeg i øjeblikket har helt overskud til. Jeg skal hovedsagdeligt vaske op og gøre rent. Og bage kage en gang imellem. De har nu været ganske søde ved mig og forklarer mig at jeg absolut ikke skal få stress. Der er god tid til at nå det hele. Det er nogle søde ældre damer jeg arbejder sammen med, men det er godt nok også mange specielle typer dernede! Skal liiiiige finde min rolle.

Jeg har været hjemme igår og er det også idag. Igår nat fik vi ikke ret meget søvn. Lillemand var ked af det og havde feber. Tror det er kindtænderne der bøvler. Der er ihvertfald én der lige er brudt igennem, av av. Jeg havde det så selv rigtig skidt igår nat; kvalme og møghammerne forkølet så derfor blev jeg hjemme sammen med lillemand igår. Ville ikke sende ham afsted når han næsten ikke havde sovet. Dejligt at hygge lidt sammen.

Idag er jeg så også hjemme. Er stadig vildt forkølet og har rigtig meget kvalme. Kan snart ikke have noget af mit tøj på mere. Maven buler allerede en helt del - den har åbenbart pustet sig godt op. Det er bare så hårdt at se den sådan. Det er ligefør jeg blir nødt til at tage ventetøj på, men det er sgu også bare endnu mere torturerende :( For pokker hvor det piner mig grænseløst. Glæder mig så meget til at komme på den anden side!!!!

I morgen skal jeg til forundersøgelse på sygehuset. Skal skannes så de kan se hvor langt jeg er henne. I følge min egen beregning er jeg idag 8+3. Ser bare frem til snart at få datoen for selve aborten! Jeg troede egentlig først at jeg ville vælge den medicinske abort, men efter at ha læst en masse om en frygtelige masse smerter og meget blødning i flere uger efter, ja så synes jeg godt nok ikke det lyder særligt rart. Så det bliver nok den gammeldagsmetode med fuld narkose selvom jeg bare ikke er meget for det. Er også skide bange for at de får pillet ved noget de ikke skal. Kunne I ikke se jeg fik svært ved at blive gravid senere hen? Men jeg tror bare at den kirurgiske abort er den man hurtigst kommer over. Åh jeg hader mig selv for det!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jeg har det bare skide dårligt med mig selv. Hader mig selv! Føler mig tyk og bleg og hader mine kone-krøller. Hader alle problemerne og at jeg ikke kan finde ud af hvad fanden der skal ske. Jeg føler mig brugt. Jeg føler mig som et svin overfor den lille spirer i maven, overfor M og som en dårlig mor overfor vores søn. Er så træt af det hele - kan snart ikke se op af det store sorte hul jeg selv har gravet mig ned i..............

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. oktober 2010

Ida.

Skynd dig at rette i dit indlæg - du er kommet til at skrive din søns navn! Kommer med et længere svar senere...sidder lige til undervisning!

Men du skal lige have sådan et her

Anmeld

7. oktober 2010

Anonym trådstarter

idamaria83 skriver:

Skynd dig at rette i dit indlæg - du er kommet til at skrive din søns navn! Kommer med et længere svar senere...sidder lige til undervisning!

Men du skal lige have sådan et her

TAK Ida. Havde ellers læst det igennem uden at opdage det, men det skulle være rettet nu ;)

Anmeld

7. oktober 2010

Karo

Hvor er jeg bare ked af at du går og har det så skidt

Du er en fantastisk kvinde, som desværer er ramt ind i en ordentlig modvind og jeg er ikke itvivl om du er en helt igennem fantastisk mor for din søn.

Det er en stor beslutning du har taget mht. aborten. Det er en beslutning der kræver mod og jeg er sikker på det ikke har været en nem beslutning. Men for dig, din søn og den lille spirer er det den bedste beslutning. Lige nu er det vigtigt at du kommer ovenpå og bliver den glade pige vi alle mødte i sin tid inden på navlestrengen.

Stort herfra

Anmeld

7. oktober 2010

TbCp

Nej hvor gør det ondt at læse

Tror du noget parterapi kunne hjælpe på jeres forhold?

Og så måske du skulle snakke med lægen om hvordan du går og har det, for hvis det bare bliver ved den vej så ryger du da bare helt ned... jeg ved godt du er nervøs for hvad der vil ske hvis i går fra hinanden i forhold til hvis du fik en sygemelding osv.... men tror du ikke at der vil være forståelse for hvordan du har det? Mon ikke de fleste vil have det rigtig svært hvis de står midt i et brud?

Åhh hvor jeg håber det snart lysner for dig!

Anmeld

7. oktober 2010

Anonym trådstarter

TbCp skriver:

Nej hvor gør det ondt at læse

Tror du noget parterapi kunne hjælpe på jeres forhold?

Og så måske du skulle snakke med lægen om hvordan du går og har det, for hvis det bare bliver ved den vej så ryger du da bare helt ned... jeg ved godt du er nervøs for hvad der vil ske hvis i går fra hinanden i forhold til hvis du fik en sygemelding osv.... men tror du ikke at der vil være forståelse for hvordan du har det? Mon ikke de fleste vil have det rigtig svært hvis de står midt i et brud?

Åhh hvor jeg håber det snart lysner for dig!

M har forslået parterapi, men jeg har afvist den ide. Kan være jeg pludselig synes det er en god ide, men lige nu kan jeg bare ikke se hvordan sådan en person vil kunne være nogen hjælp. Kan godt være vi kan få hul på nogle flere ting og få nogle redskaber, men derfra og til at tro på at det gør en forskel - Der er godt nok langt hvis du spørger mig.... Jeg ved det ikke, men det siges at hvis man ikke har lyst til at prøve parterapi så er man sådan set på vej ud af forholdet.... jeg ved det ikke.... Synes også bare det er vildt mange penge at bruge på det. Penge som vi ikke har i øjeblikket. Det er jo sindsygt hvad den slags koster!

Tør ikke snakke med lægen - Tør simpelthen ikke at tage den chance hvis det bare gir ris til egen røv i sidste ende :(

Anmeld

7. oktober 2010

Anonym trådstarter

Karo skriver:

Hvor er jeg bare ked af at du går og har det så skidt

Du er en fantastisk kvinde, som desværer er ramt ind i en ordentlig modvind og jeg er ikke itvivl om du er en helt igennem fantastisk mor for din søn.

Det er en stor beslutning du har taget mht. aborten. Det er en beslutning der kræver mod og jeg er sikker på det ikke har været en nem beslutning. Men for dig, din søn og den lille spirer er det den bedste beslutning. Lige nu er det vigtigt at du kommer ovenpå og bliver den glade pige vi alle mødte i sin tid inden på navlestrengen.

Stort herfra

Jeg håber også at jeg får nemmere ved at overskue situationen når vi kommer på den anden side af aborten. Den tynger mig virkelig! Kan slet ikke tænke klart pga den graviditet; hormonerne, kvalme, opkast, træthed og en bulene mave, suk

Anmeld

7. oktober 2010

Barbamama

Åh nej det lyder bare så hårdt søde.... Jeg blev helt ked af det da jeg læste dit indlæg! Det må også bare være så hårdt at se en voksende mave når man ved det ikke skal blive til noget.... Det kunne jeg slet ikke klare....

Mht dig og M og al den sex så er det tit noget der sker når man er ved at gå fra hinanden. Man stopper jo ikke med at elske hinanden fra dag til dag og man leder nok efter noget kærlighed o bekræftelse fra den anden. Man stopper vel aldrig med at håbe det kan lykkes.....

Og så håber jeg at du bliver glad for dit nye arbejde. Det er jo altid underligt i starten indtil man kommer ind under huden på folk og lærer stedets humor og jargon. Det skal nok komme!

Ja jeg ved sgu slet ikke hvad jeg ellers skal sige til dig søde! Andet end at vi er her. Knus

Anmeld

7. oktober 2010

Bondepigen

Hej sødeste.

Måske det kan gøres billigere end du regner med...

http://www.familieudvikling.dk/

Hvis der er bare den mindste smule kærlighed fra din side osse, så synes jeg i skal gøre det, hvis I på nogen måde kan finde penge til det. Men selvfølgelig er det op til dig selv.

Håber bare du/I tager den beslutning der er bedst for JER.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.