Han er ikke til at vække...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

607 visninger
9 svar
0 synes godt om
7. oktober 2010

JacobsMoar

Ja, så har jeg altså lige bruge for et råd..

Har stort set ikke mærket lillemanden siden jeg stod op.. Han er blevet meget "doven" indenfor den sidste uge, men i dag har jeg bare ikke kunnet vække ham, har prøvet at skubbe rundt til ham, drikke ½ l. koldt vand lige fra køleskabet.. Han bevæger sig lidt, men det er MEGET lidt..

Jeg er i dag 38+6..

Hvad skal jeg gøre, skal jeg ringe til FG eller skal jeg lige give ham en chance for at vågne?

Håber i kan hjælpe mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. oktober 2010

jlp90

ring til Fødegangen. Så kan de bedre rådgive dig om hvad du skal gøre.

Anmeld

7. oktober 2010

henh01

Hvis noget er som det ikke plejer at være så skal du ringe til FG eller afsnittet for gravide.

Man mærker selvf mindre liv jo større han bliver, men der må ikke være en merkant ændring. Prøv at spist noget sødt

Anmeld

7. oktober 2010

SaNiNa

Det er meget normalt at man ikke mærker så meget til dem sidste i graviditeten der er jo ikke så meget plads at bevæge sig på mere. men hvis du føler du har behøv for vished syntes jeg du skal ringe til fg oh få kørn en kurve

Anmeld

7. oktober 2010

JacobsMoar

henh01 skriver:

Hvis noget er som det ikke plejer at være så skal du ringe til FG eller afsnittet for gravide.

Man mærker selvf mindre liv jo større han bliver, men der må ikke være en merkant ændring. Prøv at spist noget sødt

Tror mine havregryn med (lidt for meget) sukker ville have vækket alle

Prøver at ringe til FG..

Anmeld

7. oktober 2010

2babygirls

Bromberg skriver:

Har stort set ikke mærket lillemanden siden jeg stod op.. Han er blevet meget "doven" indenfor den sidste uge, men i dag har jeg bare ikke kunnet vække ham, har prøvet at skubbe rundt til ham, drikke ½ l. koldt vand lige fra køleskabet.. Han bevæger sig lidt, men det er MEGET lidt..

Jeg er i dag 38+6..

Hvad skal jeg gøre, skal jeg ringe til FG eller skal jeg lige give ham en chance for at vågne?

Håber i kan hjælpe mig

Sådan en dag havde jeg også for nogle uger siden, hvor baby baaaar sov længe.. Gik også helt i panik, men koldt mælk er så vejen frem her, og så møffede jeg også meget til maven.

Men er du helt i panik, så ring til fødegangen.. Jeg er anti-pivert, så nægtede at være hende det ringede og så ville baby sikkert sparke lige bagefter

Anmeld

7. oktober 2010

merichs

Bromberg skriver:

Jeg er i dag 38+6..

Håber i kan hjælpe mig

Her virker det heller ikke med koldt vand eller skubben. Men cocio eller rød sodavand kan give boogie i maven ved mig  Og ellers som de andre siger; Ring til FG hvis du er nervøs

Vh Marlene 40+4

Anmeld

7. oktober 2010

oo

du skal helt sikkert ringe til fødegangen, det er vigtigt at være obs på ændret adfærd og hvis du ligesom ikke engang kan chikanere ham igang, så skal du bare ringe! vi havde en aften hvor vi virkelig mobbede babyen og der kunne vi kun lige akkurat få den til at puffe - nogle dage senere sagde jordemor at vi i sådanne tilfælde skulle ringe til FG og lige blive tjekket

Anmeld

7. oktober 2010

marhemor

Jeg har det på samme måde i de her dage! Synes godt nok at der er stille derindefra, men ikke så stille at jeg er i tvivl om at hun er der...

Tænker bare, som andre også skriver, at det er fordi pladsen er ved at være trang, så det føles ikke så tydeligt mere! Men hvis hun bliver stille over en længere periode vil jeg ikke tøve med at ringe til fødegangen

Pøj pøj!

marhemor (38+0)

Anmeld

7. oktober 2010

JacobsMoar

1000 tak for alle jeres svar..

Er lige kommet hjem fra FG.. Han vågnede selvfølgelig en smule da jeg havde ringet derop, men har på INTET tidspunkt været lige så aktiv som han plejer..

Han havde det fantastisk derinde.. Kunne vist ikke have det meget bedre (ARGH skidt, så går der garanteret endnu længere tid før han kommer ud ).. Ej, det er bare rart at vide at han er der endnu, og har det dejligt..

for at han lader op og snart har tænkt sig at komme ud

Fik også den der dims på der måler plukveer, og de var faktisk ret regelmæssige, sjovt at se  

Alle de bekymringer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.