kærestens fødselsdag :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.001 visninger
14 svar
0 synes godt om
7. oktober 2010

Moar2011

Heei friske mennesker

Min kæreste har snart fødselsdag og fylder 24 - MEN ved virkelig ikk hva jeg skal gi ham ..

ville gerne give noget lidt personligt, men samtidligt heller ikk for dyrt. nogle forslag ? - er i velkommen til at dele dem

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. oktober 2010

Lone Jakobsen

nu ved jeg ikke om din kæreste læser bøger. men her er en bog af yndlings forfatteren altid en hitter

ellers så nyder jeg at forkæle min mand med noget lækkert tøj, eller hvad med et gavekort til en romantisk middag (enten i hjemmet eller ude)

Anmeld

8. oktober 2010

Moar2011

nutche skriver:

nu ved jeg ikke om din kæreste læser bøger. men her er en bog af yndlings forfatteren altid en hitter

ellers så nyder jeg at forkæle min mand med noget lækkert tøj, eller hvad med et gavekort til en romantisk middag (enten i hjemmet eller ude)

- tak for budene de er gode

- den med bogen, har han selv købt heh ..

men de 2 andre var ski en go ide - men er det ikk en drenge ting det med middagen ? - jeg skal arbejde hele dagen på hans fødselsdag :s

Anmeld

8. oktober 2010

Lone Jakobsen

Babyklar skriver:

- tak for budene de er gode

- den med bogen, har han selv købt heh ..

men de 2 andre var ski en go ide - men er det ikk en drenge ting det med middagen ? - jeg skal arbejde hele dagen på hans fødselsdag :s

tja... det ved du jo bedst men her ville min mand elske hvis jeg tilberedte en super lækker middag.... du ku jo klæde dig lidt lækkert på imens

Anmeld

8. oktober 2010

Moar2011

nutche skriver:

tja... det ved du jo bedst men her ville min mand elske hvis jeg tilberedte en super lækker middag.... du ku jo klæde dig lidt lækkert på imens

du har fuldstændig ret - han ville rigtig nyde det ..

Anmeld

8. oktober 2010

Magsen

Babyklar skriver:

Heei friske mennesker

Min kæreste har snart fødselsdag og fylder 24 - MEN ved virkelig ikk hva jeg skal gi ham ..

ville gerne give noget lidt personligt, men samtidligt heller ikk for dyrt. nogle forslag ? - er i velkommen til at dele dem

heej .

du kunne give ham et armbånd hvor du fik en til at skrive noget sødt og personligt i det, jeg synes ihvertfald det er en meget personlig og virkelig sød gave !

kan jo være ret dyrt an på hvad for'n et armbånd man køber men så kan man jo bare vælge at købe et billigere af slagsen

Anmeld

8. oktober 2010

Moar2011

Maggieh skriver:

heej .

du kunne give ham et armbånd hvor du fik en til at skrive noget sødt og personligt i det, jeg synes ihvertfald det er en meget personlig og virkelig sød gave !

kan jo være ret dyrt an på hvad for'n et armbånd man køber men så kan man jo bare vælge at købe et billigere af slagsen

- taak det var os et godt bud. - men han går ikk med armbånd heh ..

Anmeld

8. oktober 2010

Magsen

Babyklar skriver:

- taak det var os et godt bud. - men han går ikk med armbånd heh ..

..det gjorde min heller ikke hehe ..

-glemte vidst også lige at nævne at man self. ku gøre det med andre ting også .. halskæde, nøglering o.a.

Anmeld

8. oktober 2010

Lone Jakobsen

Babyklar skriver:

du har fuldstændig ret - han ville rigtig nyde det ..

og så fylder du lige badeværelset med stearinlys bagefter, så i kan tage et rigtigt hygge (bruse)bad

Anmeld

8. oktober 2010

Moar2011

Maggieh skriver:

..det gjorde min heller ikke hehe ..

-glemte vidst også lige at nævne at man self. ku gøre det med andre ting også .. halskæde, nøglering o.a.

kender du en side her på nettet hvor man kan se på det ?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.