Hvad laver I?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

296 visninger
8 svar
0 synes godt om
7. oktober 2010

Omerovic

Hej Piger

Som ovreskriften siger, hvad laver I, sådan løbet af dagen?

Nogle gode ideer??

Jeg spøger fordi, jeg død keder mig hver dag, altså der er alm. hus arbejde og shopping, det har jeg brugt rigtig mange dage på, men det er som om det ikke er sjovt mere..

Jeg har været sygemeldt siden uge 18 ca. og nu er jeg så gået ovre på barsel og er i uge 37

knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. oktober 2010

Barbamama

Du skal da bare have læst nogle Dan Brown-bøger

Anmeld

7. oktober 2010

ChatH

Omerovic skriver:

Hej Piger

Nogle gode ideer??

Jeg spøger fordi, jeg død keder mig hver dag, altså der er alm. hus arbejde og shopping, det har jeg brugt rigtig mange dage på, men det er som om det ikke er sjovt mere..

Jeg har været sygemeldt siden uge 18 ca. og nu er jeg så gået ovre på barsel og er i uge 37

knus

Uhhh jeg var sygemeldt siden uge 10. men jeg bagte kager og lavede mad og fik ryddet op de steder man aldrig får det gjort. og læste bøger som michella nævner. og så syede jeg noget tøj til mine store piger og bukser til lillebror synes der var massere at give sig til men det er rigtigt at man skal hive sig selv lidt i nakken for at komme igang

Anmeld

7. oktober 2010

Omerovic

Chatarina skriver:

Uhhh jeg var sygemeldt siden uge 10. men jeg bagte kager og lavede mad og fik ryddet op de steder man aldrig får det gjort. og læste bøger som michella nævner. og så syede jeg noget tøj til mine store piger og bukser til lillebror synes der var massere at give sig til men det er rigtigt at man skal hive sig selv lidt i nakken for at komme igang

Puha Ja det med at lave maden osv. kender jeg hehe meeen det er ik godt for kroppen hehe..

men tak for råddene

det er nemlig det med at trække dig selv op, det er en større udfordring, til tider..

Anmeld

7. oktober 2010

Omerovic

Chatarina skriver:

Puha Ja det med at lave maden osv. kender jeg hehe meeen det er ik godt for kroppen hehe..

men tak for råddene

det er nemlig det med at trække dig selv op, det er en større udfordring, til tider..

Anmeld

7. oktober 2010

henh01

Jeg selv går sygemeldt og tingene tager af den årsag meget langt tid Men jeg har en passe projekter igang - skal have ryddet op i alle skabe inkl tøj skabe, have lave computerbord i et indhak i gangen, have skrivebord i kælderen (for at få plads til baby), ny seng til min store pige, ordnet hendes værelse så det blev alderssvarende, have tapet på væggen i stuen, malet gyngestol, vasket lillemandens tøj, have lavet en sengeforminsker, have lavet længere bordplade i køkkenet, ordnet lillemandens værelse osv osv osv, mangler indtil nu "kun" klædeskabene, vasket lillemandens tøj, have ordnet hans værelse og sat en ekstra bordplade op i køkkenet. Mange af tingene har jeg af gode grunde ikke kunne alene, men med hjælp fra familie så er det lykkedes mig uden den store belastning.

derudover støvsuger jeg alle de dage jeg kan bevæge mig (ryggen sætter nogen dage en begrænsning på dette), ryster hundens dyne og sørger for at køkkenet er pænt og sørger for indkøb.

Når dette ikke er tilstrækkeligt tja så sover jeg.. -har forsøgt et par gange at tage op til byen, men efterhånden gør det så ondt at jeg føler jeg skal besvime og så ender jeg med at sidde og glo på en bænk og værer 25 min om at cykle hjem (normalt tager det max 10) fordi jeg får så mange plukveer.

Anmeld

7. oktober 2010

SaNiNa

Da jeg gil sygmeldt kunne jeg jo ikke gør så meget, så brugte rigtig meget tid på baby.dk og slugte den ene bog efter den anden ja og så sove jeg meget

Anmeld

7. oktober 2010

NatasjaL

mig og sebastian skal ikke rigtigt lave noget, rengøring er overstået, så nu ligger vi bare på sofaen og ser tv og er på baby ;-) vidunder midlet til kvinder på barsel, hehe! ellers skal vi bare vente til kl bliver 16, så storesøster og far kommer hjem, og så kommer min kusine på besøg i aften :-)

Anmeld

7. oktober 2010

Kloster

Omerovic skriver:

Hej Piger

Nogle gode ideer??

knus

Hej.

Nu er det godt nok nogle år siden, jeg var på barsel, men jeg blev altid sygemeldt lang tid før fødslen. Dengang var jeg meget til kaffe ved veninderne, der også gik hjemme på barsel, havde fridage osv.

Nu er jeg bare slet ikke forenet med kreative gener, men ellers er der jo millioner af kreative ting at lave... Også at gå/finde i naturen.

Men ellers bør du nyde de sidst uger her... Plej dig selv både fysisk og psykisk. Læs bøger... Både romaner, om babyer/børn, men også om dit mentale jeg....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.