Jeg selv går sygemeldt og tingene tager af den årsag meget langt tid
Men jeg har en passe projekter igang - skal have ryddet op i alle skabe inkl tøj skabe, have lave computerbord i et indhak i gangen, have skrivebord i kælderen (for at få plads til baby), ny seng til min store pige, ordnet hendes værelse så det blev alderssvarende, have tapet på væggen i stuen, malet gyngestol, vasket lillemandens tøj, have lavet en sengeforminsker, have lavet længere bordplade i køkkenet, ordnet lillemandens værelse osv osv osv, mangler indtil nu "kun" klædeskabene, vasket lillemandens tøj, have ordnet hans værelse og sat en ekstra bordplade op i køkkenet. Mange af tingene har jeg af gode grunde ikke kunne alene, men med hjælp fra familie så er det lykkedes mig uden den store belastning.
derudover støvsuger jeg alle de dage jeg kan bevæge mig (ryggen sætter nogen dage en begrænsning på dette), ryster hundens dyne og sørger for at køkkenet er pænt og sørger for indkøb.
Når dette ikke er tilstrækkeligt tja så sover jeg.. -har forsøgt et par gange at tage op til byen, men efterhånden gør det så ondt at jeg føler jeg skal besvime og så ender jeg med at sidde og glo på en bænk og værer 25 min om at cykle hjem (normalt tager det max 10) fordi jeg får så mange plukveer.
Anmeld