Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Så I det? Jeg sidder netop og ser det på Sputnik af ren nysgerrighed og så fordi jeg godt kan li' Joan Ørting. MEN - ham der Robert, han er sgu da den største parodi jeg nogensinde har set!!! Is he for real??? Altså hver eneste scene med ham er bare SÅ langt ude - jeg er helt færdig af grin Der hvor hans søn på hvad - 6 år (?) først får lov at rende rundt med en skarp kniv oppe på køkkenbordet, og bagefter får den lille på 3-4 år lov at sidde og smadre et piskeris ned i deres store flotte gryder som står på gulvet (imens de to voksne står og snakker om hvorfor han ikke er færdig med maden når gæsterne kommer om 10 minutter) og hvad gør farmand? Han henter da sin guitar og spiller mens sønnikke smadrer videre på gryderne Og nååh ja - da han fortæller Joan Ørting - foran kameraerne - om hans fødselsdag hvor han inviterer sine elskerinder og så fortæller sin kone om dem i køkkenet og at han har knaldet den ene af dem 40-50 gange, og så griner han lidt af hvor sur hun blev Eller da han stolt fortæller foran sine 3 børn at han har fået sit kald på en shamanrejse i Sverige (allerede der knækker filmen..) og nu KUN fulgte sin pik og sit hjerte, og derfor var havnet i Ribers og havde mistet sit job og måske også snart sin kone og huset... Men det er ok, for det er nemlig langt mere ansvarligt at følge sit hjerte i denne kontrolfikserede verden Og der er meget mere - kæft hvor er det stjernetosset tv!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jamen han lyder da som en rigtig guttermand.
Hvorfor er der ikke flere af den slags fantastiske mænd i Danmark...
HAHA ja jeg så det også godt. Vidste ikke om jeg skulle grine eller græde..
Rosa skriver: Så I det? Jeg sidder netop og ser det på Sputnik af ren nysgerrighed og så fordi jeg godt kan li' Joan Ørting. MEN - ham der Robert, han er sgu da den største parodi jeg nogensinde har set!!! Is he for real??? Altså hevr eneste scene med ham er bare SÅ langt ude - jeg er helt færdig af grin Der hvor hans søn på hvad - 6 år først får lov at rende rundt med en skarp kniv oppe på køkkenbordet, og bagefter får den lille på 3-4 år lov at sidde og smadre et piskeris ned i deres store flotte gryder som står på gulvet (imens de to voksne står og snakker om hvorfor han ikke er færdig med maden når gæsterne kommer om 10 minutter) og hvad gør farmand? Han henter da sin guitar og spiller mens sønnikke smadrer videre på gryderne Og nååh ja - da han fortæller Joan Ørting - foran kameraerne - om hans fødselsdag hvor han inviterer sine elskerinder og så fortæller sin kone om dem i køkkenet og at han har knaldet den ene af dem 40-50 gange, og så griner han lidt af hvor sur hun blev Eller da han stolt fortæller foran sine 3 børn at han har fået sit kald på en shamanrejse i Sverige (allerede der knækker filmen..) og nu KUN fulgte sin pik og sit hjerte, og derfor var havnet i Ribers og havde mistet sit job og måske også snart sin kone og huset... Men det er ok, for det er nemlig langt mere ansvarligt at følge sit hjerte i denne kontrolfikserede verden Og der er meget mere - kæft hvor er det stjernetosset tv!
Så I det? Jeg sidder netop og ser det på Sputnik af ren nysgerrighed og så fordi jeg godt kan li' Joan Ørting. MEN - ham der Robert, han er sgu da den største parodi jeg nogensinde har set!!! Is he for real??? Altså hevr eneste scene med ham er bare SÅ langt ude - jeg er helt færdig af grin Der hvor hans søn på hvad - 6 år først får lov at rende rundt med en skarp kniv oppe på køkkenbordet, og bagefter får den lille på 3-4 år lov at sidde og smadre et piskeris ned i deres store flotte gryder som står på gulvet (imens de to voksne står og snakker om hvorfor han ikke er færdig med maden når gæsterne kommer om 10 minutter) og hvad gør farmand? Han henter da sin guitar og spiller mens sønnikke smadrer videre på gryderne Og nååh ja - da han fortæller Joan Ørting - foran kameraerne - om hans fødselsdag hvor han inviterer sine elskerinder og så fortæller sin kone om dem i køkkenet og at han har knaldet den ene af dem 40-50 gange, og så griner han lidt af hvor sur hun blev Eller da han stolt fortæller foran sine 3 børn at han har fået sit kald på en shamanrejse i Sverige (allerede der knækker filmen..) og nu KUN fulgte sin pik og sit hjerte, og derfor var havnet i Ribers og havde mistet sit job og måske også snart sin kone og huset... Men det er ok, for det er nemlig langt mere ansvarligt at følge sit hjerte i denne kontrolfikserede verden Og der er meget mere - kæft hvor er det stjernetosset tv!
Aiiii.
Så det ikke. Ved nogen om det bliver genudsendt?
Aiiii. Så det ikke. Ved nogen om det bliver genudsendt?
Det kan ihvertfald ses på sputnik
Åhhh Rosa, behøver slet ikke se det nu....du beskriver det så levende...HAHAHAHAHA
Jeg har set traileren til programmet hvor han knalder(!!!!) helt ud og de andre kursister messer...øhhh finsk...islandsk????
Det var rigeligt for mig
......og Joan er heller ikke en favorit, såehh..
Rosa skriver: Det kan ihvertfald ses på sputnik
Ja så må jeg jo bestille det nogle dage. Ved du om man kan se desperate house... der også, for jeg er kommet lidt bagud. Og sørme ikke om der står to skide politikere på skærmen i dag da jeg ville se det. For filan da også. Hæhæ
Søddepødde skriver: Ja så må jeg jo bestille det nogle dage. Ved du om man kan se desperate house... der også, for jeg er kommet lidt bagud. Og sørme ikke om der står to skide politikere på skærmen i dag da jeg ville se det. For filan da også. Hæhæ
yeees det kan du - og lige nu kan du få 3 mdrs guldabonnement for 89kr
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128