Hvor længe har I forsøgt at blive gravide?
Selv er jeg overvægtig, så jeg står også med dårlige odds ligesom rygerne. Og jeg ved vi ikke kan forvente at blive gravide med det samme.
Der er nogle få i vores omgangskreds, der ved vi er begyndt på PB, og der har da også været flere kommentarer omkring min vægt og at jeg skal være opmærksom på, at det vil have indflydelse på chancerne.
Men jeg har valgt at tage mig selv i skindet og sige: "Ja, du har ret og jeg arbejder på sagen", for det er jo egentlig sådan virkeligheden er. Og så er der faktisk ikke blevet talt mere om det 
Dem, der har nævnt det, har sagt det i en god mening, og da jeg ligesom har bekendtgjort på en pæn måde, at jeg er helt med på situationen, har der ligesom ikke været mere at tale om.
Grunden til jeg skriver som jeg gør (for jeg kan godt høre at det lyder død-helligt!!), det er simpelthen at når VI står i denne situation som vi gør - Jamen så er der sgu meget der hurtigt kan slå én ud af kurs. Jeg går i hvert fald selv til tider med følelserne uden på tøjet og der skal ikke meget til for at vælte mig. Og jeg har simpelthen besluttet, at dette ikke skal være en af de ting, der skal gøre mig ked af det. Og jeg vil slet ikke ødelægge nogle forhold til mennesker omkring mig, fordi jeg lige nu bærer rundt på en sårbarhed, som med ét forsvinder.
For den sårbarhed forsvinder! En dag er det både din og min tur til at føle glæden over spiren i maven
Og så er veninden/moren/søsteren (eller hvem det nu er) det bedste at have ved sin side!
Så jeg sender masser af kram, tålmodighed, styrke og held i din retning 
Anmeld