For i morgen, skal jeg til den frygtede samtale med min leder og personaleafd.
Min nærmeste leder tog mig til side i mandags, og gav mig indkaldelsen. Hun ytrede så, at hun var meget positivt overrasket over den måde jeg havde arbejdet på hele sidste uge, og at det var en helt anden person, hun havde oplevet i denne periode.
Jeg fortalte hende så, at jeg jo havde gjort hende bekendt med, at jeg er meget nervøs når jeg starter et nyt sted. Og at det hos mig, viser sig ved at jeg bliver speedsnakker, og kommer til at fylde for meget, med min snak. Jeg mindede hende om, at vi ahvde aftalt at hun gerne måtte prikke til mig, hvis hun oplevede at jeg var "for meget". Dette har hun på INTET tidspunkt gjort, hun har egentligt bare vendt øjne, og virket afvisende over for mig. Lige indtil hun så smed bomben om "tjenstlig samtale" for 14 dage siden. Jeg har stadig ikke fået at vide, hvad jeg konkret har gjort, siden jeg skal "sættes på plads". Det er en afsløring de vil vente med til morgendagens samtale. Ain't life great????
Knus fra en, der behøver sine Ns'ere.
Håber samtalen ikke bliver så skræmmende, som den måske kan føles for dig lige nu, hvor de lader dig stå i uvished.
Uvished er bare noget af det VÆRSTE!!!!
Men uanset, så skal du aldrig lade, hveken dem eller andre, dig tro, at det er DIG som menneske eller personlighed, der er noget galt med.
Så er den arbejdsplads altså bare for u-rummelig, og snever-synede.
Og i såfald, så skal du da ikke "klemmes ned" i de stramme rammer ,som de har gjort "passende". For du er som du er, og det behøves ingen lave om på - Hverken dig eller dem! Og du vil passe ind MANGE steder, præcis som du er!
Så tro på dig selv, stå ved dig selv. Og skam dig aldrig over det, søde