Send jeres positive energier.........

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

666 visninger
10 svar
0 synes godt om
6. oktober 2010

Anonym trådstarter

For i morgen, skal jeg til den frygtede samtale med min leder og personaleafd.

Min nærmeste leder tog mig til side i mandags, og gav mig indkaldelsen. Hun ytrede så, at hun var meget positivt overrasket over den måde jeg havde arbejdet på hele sidste uge, og at det var en helt anden person, hun havde oplevet i denne periode.

Jeg fortalte hende så, at jeg jo havde gjort hende bekendt med, at jeg er meget nervøs når jeg starter et nyt sted. Og at det hos mig, viser sig ved at jeg bliver speedsnakker, og kommer til at fylde for meget, med min snak. Jeg mindede hende om, at vi ahvde aftalt at hun gerne måtte prikke til mig, hvis hun oplevede at jeg var "for meget". Dette har hun på INTET tidspunkt gjort, hun har egentligt bare vendt øjne, og virket afvisende over for mig. Lige indtil hun så smed bomben om "tjenstlig samtale" for 14 dage siden. Jeg har stadig ikke fået at vide, hvad jeg konkret har gjort, siden jeg skal "sættes på plads". Det er en afsløring de vil vente med til morgendagens samtale. Ain't life great????

Knus fra en, der behøver sine Ns'ere.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. oktober 2010

otlitrom

Jeg er rystet over, hvordan det her bliver håndteret fra ledelsens side. Det irker ikke som om de ønsker at løse det konstruktivt MED dig, nærmere FOR dig, over hovedet på dig!

Jeg er ikke tilhænger af den ledelsesstrategi!

Jeg sender tusindvis af krem og gode tanker! Du er god som du er, og du er helt igennem ærlig overfor dig selv - og for dem! Det er stort!!

Anmeld

6. oktober 2010

Ni-ko-li-ne

Anonym skriver:

Min nærmeste leder tog mig til side i mandags, og gav mig indkaldelsen. Hun ytrede så, at hun var meget positivt overrasket over den måde jeg havde arbejdet på hele sidste uge, og at det var en helt anden person, hun havde oplevet i denne periode.

Jeg fortalte hende så, at jeg jo havde gjort hende bekendt med, at jeg er meget nervøs når jeg starter et nyt sted. Og at det hos mig, viser sig ved at jeg bliver speedsnakker, og kommer til at fylde for meget, med min snak. Jeg mindede hende om, at vi ahvde aftalt at hun gerne måtte prikke til mig, hvis hun oplevede at jeg var "for meget". Dette har hun på INTET tidspunkt gjort, hun har egentligt bare vendt øjne, og virket afvisende over for mig. Lige indtil hun så smed bomben om "tjenstlig samtale" for 14 dage siden. Jeg har stadig ikke fået at vide, hvad jeg konkret har gjort, siden jeg skal "sættes på plads". Det er en afsløring de vil vente med til morgendagens samtale. Ain't life great????

vi er lige her!

de har ikke behandlet dig fair sødeste, der er ingen der kan slås med usynlige fjender... og det er det de beder dig om... du skal gøre noget de ikke vil fortælle hvad er...

du er et fantastisk menneske! det er ikke dig der er fokert på den!

stort knus!

Anmeld

6. oktober 2010

ooo

Og dine NS´ere er lige her for dig sveske.

Jeg krydser så meget fingrer for dig, og for at de ser lyset og opdager hvor heldige de er at have dig hos dem.

Anmeld

6. oktober 2010

Skouboe

6. oktober 2010

Klumpe-dumpe

Anonym skriver:

Og vi er LIGE HER SØDE MUS!!!

Anmeld

6. oktober 2010

JustAnotherName

Håber samtalen ikke bliver så skræmmende, som den måske kan føles for dig lige nu,  hvor de lader dig stå i uvished.

Uvished er bare noget af det VÆRSTE!!!!

Men uanset, så skal du aldrig lade, hveken dem eller andre, dig tro, at det er DIG som menneske eller personlighed, der er noget galt med.

Så er den arbejdsplads altså bare for u-rummelig, og snever-synede.
Og i såfald, så skal du da ikke "klemmes ned" i de stramme rammer ,som de har gjort "passende". For du er som du er, og det behøves ingen lave om på - Hverken dig eller dem! Og du vil passe ind MANGE steder, præcis som du er!

Så tro på dig selv, stå ved dig selv. Og skam dig aldrig over det, søde

Anmeld

8. oktober 2010

Anonym trådstarter

Bare lige en lille briefing ang. samtalen i går.

Det gik ok.............blev ikke fyret, og fik heller ikke en advarsel. De punkter der var om mig og min person, kunne ikke rigtigt uddybes, og min nærmeste chef vævede noget rundt i div. hændelsesforløb. Den ene klage (fra en kollega), drejede sig om, at jeg havde stået på gangen og havde talt alt for privat (om mig selv) til en patient, og at det jo var bekymrende, da disse patienter er meget syge, og derfor ikke kan rumme mine problemer. Så spørger jeg så om det var Niels Nielsen (navn opdigtet), for det var den eneste jeg havde været privat overfor. Det var det..................så måtte jeg så informere dem om, at det var en patient jeg kender privat, og at han derfor godt vidste alt det med Ida, og at han selv havde spurgt ind til det. HELT ÆRLIGT.....................hvorfor havde den kollega ikke bare spurgt, hvorfor jeg fortalte ham private ting, i stedet for at klage over mig til ledelsen, som så igen går til den øverste ledelse. Der var et par stykker der rødmede, under denne snak.

Nå, men jeg skal finde noget andet at lave, for dette her går vist ikke i længden. Har en aftale med en erhvervs coach, jeg kender, om at vi skal have nogle samtaler, så vi måske kan komme lidt nærmere på, hvad jeg skal lave i fremtiden.

Knus, og tak for jeres søde ord.

Anmeld

8. oktober 2010

lion

Anonym skriver:

Det gik ok.............blev ikke fyret, og fik heller ikke en advarsel. De punkter der var om mig og min person, kunne ikke rigtigt uddybes, og min nærmeste chef vævede noget rundt i div. hændelsesforløb. Den ene klage (fra en kollega), drejede sig om, at jeg havde stået på gangen og havde talt alt for privat (om mig selv) til en patient, og at det jo var bekymrende, da disse patienter er meget syge, og derfor ikke kan rumme mine problemer. Så spørger jeg så om det var Niels Nielsen (navn opdigtet), for det var den eneste jeg havde været privat overfor. Det var det..................så måtte jeg så informere dem om, at det var en patient jeg kender privat, og at han derfor godt vidste alt det med Ida, og at han selv havde spurgt ind til det. HELT ÆRLIGT.....................hvorfor havde den kollega ikke bare spurgt, hvorfor jeg fortalte ham private ting, i stedet for at klage over mig til ledelsen, som så igen går til den øverste ledelse. Der var et par stykker der rødmede, under denne snak.

Nå, men jeg skal finde noget andet at lave, for dette her går vist ikke i længden. Har en aftale med en erhvervs coach, jeg kender, om at vi skal have nogle samtaler, så vi måske kan komme lidt nærmere på, hvad jeg skal lave i fremtiden.

Nået ikk at sende dig et knuz med på vejen.

Men jeg sidder her og synes dine kolleger og leder er til grin. Hvorfor FANDEN ikke snakke med dig får de går videre til lederen med det.

Jeg håber du kan finde noget andet hvor de behandler dig ordentlig.

Anmeld

8. oktober 2010

TbCp

Anonym skriver:

Det er da altid noget at samtalen ikke blev så slem som man kunne have frygtet!

Men hvor er det dog LATTERLIGT!!!! Det virker som om de har gået og ledt efter et eller andet og så bliver det sådan en ting som så alligevel slet ikke er noget.... OH MY GOD!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.