Er startet i den der mødregruppe

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

425 visninger
8 svar
0 synes godt om
6. oktober 2010

Vingummien

idag, første gang vi var dernede og kigge idag

I dag skulle vi møde barnepigerne og lige hilse kort på hinanden, og fik lidt godt til ganen og ungerne fik set stedet.

Emil og en anden dreng fandt bare hinanden med det samme spænden om de kan huske det i næste uge når vi rigtig skal starte op.

Inden ret længe skal vi på en lille tur, og 1 søndag i hver måned er der brunch og der kommer alle der er med i projektet, og så reserve bedstemødre man måske falder godt i hak med, og kan finde ud af noget med dem.

Alle os der er der, skal skrive under på en tavshedspligt. Og bryder man den, er det ud. Så man kan virkelig få snakket om godt og ondt, uden at det ryger ud til hele byen det er fantastisk.

Det er med mad osv, vi skal være ovenpå og børnene nedenunder, og så skal vi alle spise sammen

Selvm jeg ikke rigtig fik snakket med nogle idag pga jeg har det svært med så mange helt nye mennesker. Men det virkede til det var super søde mennesker, og hende den ene der har projektet præsenterede mig, og var slet ikke nogle der kiggede skævt til at jeg skulle have lidt tid

Så vi ser frem til næste ondag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. oktober 2010

TbCp

Aj det lyder da helt vildt godt...
Men Susanne, er det mig der har overset et indlæg fra dig? Jeg synes slet ikke jeg har hørt om det før nu???

Anmeld

6. oktober 2010

anna-jonas

Det var da en nyhed for mig.................at du er startet i en mødregruppe. Er det for unge mødre??

Lyder til at i havde en god start...............det skal i nok få glæde af, begge to.

Knus Mette

Anmeld

6. oktober 2010

Vingummien

TbCp skriver:

Aj det lyder da helt vildt godt...
Men Susanne, er det mig der har overset et indlæg fra dig? Jeg synes slet ikke jeg har hørt om det før nu???

Tror jeg skrev om det i et indkæg hvor jeg også fortalte om noget andet så ikke sikkert du har overset

Anmeld

6. oktober 2010

Vingummien

Anna-jonas skriver:

Det var da en nyhed for mig.................at du er startet i en mødregruppe. Er det for unge mødre??

Lyder til at i havde en god start...............det skal i nok få glæde af, begge to.

Knus Mette

Ja er noget nyt noget.

Det er for unge mødre, der er enlige forsørger og som hovedregl er under udd. Og har brug for lidt støtte fra andre af.

Anmeld

6. oktober 2010

JustAnotherName

Tulipan skriver:

Ja er noget nyt noget.

Det er for unge mødre, der er enlige forsørger og som hovedregl er under udd. Og har brug for lidt støtte fra andre af.

Fandme i orden, Sus. Sejt at du kaster dig ud i det på trods af betænkligheder. Håber det viser sig at være givende og godt, og du kommer til at få gavn og glæde af det

Anmeld

7. oktober 2010

Vinker

Tulipan skriver:

idag, første gang vi var dernede og kigge idag

I dag skulle vi møde barnepigerne og lige hilse kort på hinanden, og fik lidt godt til ganen og ungerne fik set stedet.

Emil og en anden dreng fandt bare hinanden med det samme spænden om de kan huske det i næste uge når vi rigtig skal starte op.

Inden ret længe skal vi på en lille tur, og 1 søndag i hver måned er der brunch og der kommer alle der er med i projektet, og så reserve bedstemødre man måske falder godt i hak med, og kan finde ud af noget med dem.

Alle os der er der, skal skrive under på en tavshedspligt. Og bryder man den, er det ud. Så man kan virkelig få snakket om godt og ondt, uden at det ryger ud til hele byen det er fantastisk.

Det er med mad osv, vi skal være ovenpå og børnene nedenunder, og så skal vi alle spise sammen

Selvm jeg ikke rigtig fik snakket med nogle idag pga jeg har det svært med så mange helt nye mennesker. Men det virkede til det var super søde mennesker, og hende den ene der har projektet præsenterede mig, og var slet ikke nogle der kiggede skævt til at jeg skulle have lidt tid

Så vi ser frem til næste ondag

Ej det lyder bare vildt spændende!! Håber inderligt det bare blir mega godt. Sikke meget glæde man kunne få af sådan en gruppe. Nøøøj jeg krydser fingre for at det fortsætter i den positive retning ;)

Anmeld

7. oktober 2010

Barbamama

Ej hvor fedt!!!! Jeg eeelsker min mødregruppe og hvis en udefra lyttede ville de korse sig. Ha ha ha. Men ja det er et godt sted at få læsset af og vide at det ikke kommer videre.

Anmeld

9. oktober 2010

Vingummien

michella80 skriver:

Ej hvor fedt!!!! Jeg eeelsker min mødregruppe og hvis en udefra lyttede ville de korse sig. Ha ha ha. Men ja det er et godt sted at få læsset af og vide at det ikke kommer videre.

Ja det er det helt sikkert

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.