Min mor,

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

384 visninger
5 svar
0 synes godt om
6. oktober 2010

Sjl-msl-Mkl

er sød og dejlig.. Hun har været så meget i gennem i sit liv. Vi børn har altid fået hvad vi skulle, men hendes valg af forskelige ting har sommetider været utrolig svære for mig at forstå.

Jeg har lært indenfor det seneste år at jeg skal tage det fra folk som de kan give mig, og ikke forvente mere.

Idag fandt jeg ud af min mor har nogle økonomiske problemer, hun har fået en ny kæreste som bare er super. Hun har fortalt ham lidt om hendes penge problemer, men ikke ALT er blevet fortalt. Hun har det utrolig svært og føler simpelthen bare ikke hun kan slå til hverken som mor, kæreste eller menneske. Så nu har mig og Malou Selma sendt hende en buket blomster m. 60 g. chakolade dertil, det modtager hun imorgen, plus et kort med kærlige tanker fra mig, MS og baby.

Ved ikke hvad jeg ville med det her, bare fortælle..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. oktober 2010

Ni-ko-li-ne

DatterMalou skriver:

er sød og dejlig.. Hun har været så meget i gennem i sit liv. Vi børn har altid fået hvad vi skulle, men hendes valg af forskelige ting har sommetider været utrolig svære for mig at forstå.

Jeg har lært indenfor det seneste år at jeg skal tage det fra folk som de kan give mig, og ikke forvente mere.

Idag fandt jeg ud af min mor har nogle økonomiske problemer, hun har fået en ny kæreste som bare er super. Hun har fortalt ham lidt om hendes penge problemer, men ikke ALT er blevet fortalt. Hun har det utrolig svært og føler simpelthen bare ikke hun kan slå til hverken som mor, kæreste eller menneske. Så nu har mig og Malou Selma sendt hende en buket blomster m. 60 g. chakolade dertil, det modtager hun imorgen, plus et kort med kærlige tanker fra mig, MS og baby.

Ved ikke hvad jeg ville med det her, bare fortælle..

åh Sofie, jeg kommer til at tænke på de flotte blomster jeg fik da Nikoline var kommet til verden!!!!

Anmeld

6. oktober 2010

Sjl-msl-Mkl

Ni-ko-li-ne skriver:

åh Sofie, jeg kommer til at tænke på de flotte blomster jeg fik da Nikoline var kommet til verden!!!!

De var også flotte.

Anmeld

6. oktober 2010

Ni-ko-li-ne

DatterMalou skriver:

De var også flotte.

meget! og jeg blev meget meget glad og rørt

Anmeld

6. oktober 2010

Sjl-msl-Mkl

Ni-ko-li-ne skriver:

meget! og jeg blev meget meget glad og rørt

Det var også det der var meningen.

Anmeld

6. oktober 2010

Dictes mor

Man skal huske at fortælle ens mor, hvor meget de betyder for en, lige pludselig har man dem måske ikke længere.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.