10.128 kr

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

434 visninger
5 svar
0 synes godt om
30. juli 2008

Stumpen

Det var hvad det kostede at have bilen på værksted.. Vi kørte den til syn i torsdag med forhåbninger om at den kunne snige sig igennem, men som I ser, det gjorde den ikke :(
Tænk på alle de ting jeg ellers kunne have brugt 10 kg på :P;)

Sur røv, men nu har jeg da prøvet at sige "På beløbet" til så højt et beløb :P -man må jo se det positive i det uoverskuelige...
(H) Anja -god aften til jer alle...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juli 2008

fam.4xc

Ja føj og næsten samme beløb er hvad mine barsel dagpenge lyder på denne måned og som går lige O P op med min udgifter :$

Godt vi skal på ferie i næste uge:D

Kram Camilla

Anmeld

30. juli 2008

Doktor Doolittle

[citat][f][småt]Stumpen skriver:[/småt][/f] Det var hvad det kostede at have bilen på værksted.. Vi kørte den til syn i torsdag med forhåbninger om at den kunne snige sig igennem, men som I ser, det gjorde den ikke :( Tænk på alle de ting jeg ellers kunne have brugt 10 kg på :P;) Sur røv, men nu har jeg da prøvet at sige "På beløbet" til så højt et beløb :P -man må jo se det positive i det uoverskuelige... (H) Anja -god aften til jer alle...[/citat] PYHA det var godt nok dyrt :'( Men fedt bilen så nu er i orden :)) (H) Tina

Anmeld

30. juli 2008

st

Argh hvor er det bare surt. Det er sådan nogle trælse penge at kaste efter en mekaniker. Men bilen skal jo køre.

Nyd de næste mange ture i den.

Knus st.

Anmeld

30. juli 2008

Bastian

Det var da ellers et beløb der kan mærkes. Så kan du glæde dig over at der er år til næste syn...

Anmeld

30. juli 2008

Joan ( Smallie )

Jeg har prøvet at sige på beløbet til 47500 kr 8( Men så fik vi da også en anden bil ud af det;) Men mange penge at smide efter en bil hvis man ikke lige havde regnet med det:'( Joan som heldigvis selv kan lave sin bil:$

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.