undskyld det lang indlæg....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

439 visninger
9 svar
0 synes godt om
6. oktober 2010

Vidunderligeunger

Jeg har ofte læst, at folk undskylder de skriver et langt indlæg, eller undskylder der er mange billeder - Hvorfor??

Jeg har selv gjort det, men det er så også sidste gang, for jeg skriver da så meget jeg vil

Hvad med jer, hvorfor??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. oktober 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Jeg har FULDSTÆNDIG tænkt det samme - Vil folk ikke gider at læse et langt indlæg, så gør de det vel ikke. Der er jo ikke nogen der tvinger dem til det

Så INGEN undskyld herfra

Anmeld

6. oktober 2010

Vidunderligeunger

Zafir skriver:

Jeg har FULDSTÆNDIG tænkt det samme - Vil folk ikke gider at læse et langt indlæg, så gør de det vel ikke. Der er jo ikke nogen der tvinger dem til det

Så INGEN undskyld herfra

hehe

Må hellere sige, at det jo ikke er negativt ment, men bare for at høre

Anmeld

6. oktober 2010

otlitrom

Hmm.. Nu kommer jeg lidt i tvivl om, om jeg selv har skrevet "undskyld" bagefter.. Det tror jeg faktisk ikke... Men jeg har måske skrevet "hov, det blev vist lidt langt".. Det ser jeg ikke som det samme.

Jeg skriver nogle gange i overskriften (langt)... Men det behøver man jo ikke...

Nogle skriver også (langt) i overskriften, og når man så åbner, så er det slet slet ikke så langt igen

hmmm... Sjov debat Jeg er enig! Man behøver ikke undskylde! Man ville jo ikke skrive så meget, hvis ikke det var nødvendigt.

Anmeld

6. oktober 2010

Fru Hansen

Jeg ville aldrig selv skrive undskyld for længden. Og syntes heller ikke at andre skal gøre det. Jeg kan nogen gange læse et indlæg og tænke at det dog  var rart hvis det var lidt længere/mere uddybende.

Billeder kan jeg dog godt undvære en masse af. Men det kommer an på emnet. Jeg går som regel uden om indlæg som: se min hund/barn/navle osv

Anmeld

6. oktober 2010

Vidunderligeunger

kitty skriver:

Hmm.. Nu kommer jeg lidt i tvivl om, om jeg selv har skrevet "undskyld" bagefter.. Det tror jeg faktisk ikke... Men jeg har måske skrevet "hov, det blev vist lidt langt".. Det ser jeg ikke som det samme.

Jeg skriver nogle gange i overskriften (langt)... Men det behøver man jo ikke...

Nogle skriver også (langt) i overskriften, og når man så åbner, så er det slet slet ikke så langt igen

hmmm... Sjov debat Jeg er enig! Man behøver ikke undskylde! Man ville jo ikke skrive så meget, hvis ikke det var nødvendigt.

nej vel ??

Ja nogle skriver også max billed spam, så sidder jeg og tænker YEAR, mange billeder af små skønne bebser, men nej! så er der måske kun 5-8 stykker :/ 

Anmeld

6. oktober 2010

Vidunderligeunger

fru-nielsen skriver:

Jeg ville aldrig selv skrive undskyld for længden. Og syntes heller ikke at andre skal gøre det. Jeg kan nogen gange læse et indlæg og tænke at det dog  var rart hvis det var lidt længere/mere uddybende.

Billeder kan jeg dog godt undvære en masse af. Men det kommer an på emnet. Jeg går som regel uden om indlæg som: se min hund/barn/navle osv

ja, men det bestemmer man jo også selv, om man vil se billederne, som du selv siger, så kan man jo bare gå forbi dem, men synes ikke folk skal undskylde

Anmeld

6. oktober 2010

otlitrom

BlyViol skriver:

nej vel ??

Ja nogle skriver også max billed spam, så sidder jeg og tænker YEAR, mange billeder af små skønne bebser, men nej! så er der måske kun 5-8 stykker :/ 

Præcis. Og jeg tænker MAX, så skal folk altså få krampe i fingrene af at scrolle... hihi

Anmeld

6. oktober 2010

Loa

fru-nielsen skriver:

Se min navle

Anmeld

6. oktober 2010

SussieThyssen

Undskyld...men hvad er et kort indlæg?
Tror slet ikke jeg kender det udtryk
Hehe!

Kærligst
Sussie
(Der kun kender lange indlæg)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.