hvornår er det os

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

518 visninger
6 svar
0 synes godt om
6. oktober 2010

ønskerbarn

min kæreste og jeg vil gerne have en lille baby men det lykkes kun for andre to af min veninder, stor bror og min kærestes søster skal have barn næste år hvorfor ikke mig

er der nogle der sidder ligesom mig og gerne vil snak om det

gør vi noget forkert?

der flyver mange tanker igennem ens hovede jeg har lige skrevet til hende der fra ude og hjemme om hun kan se hvornår jeg måsk bliver gravid

jeg ved helt ærlig ikke hvad jeg skal skrive vil bare gerne snart være gravid og skrive med andre der prøver

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. oktober 2010

tioyv

ønskerbarn skriver:

min kæreste og jeg vil gerne have en lille baby men det lykkes kun for andre to af min veninder, stor bror og min kærestes søster skal have barn næste år hvorfor ikke mig

gør vi noget forkert?

der flyver mange tanker igennem ens hovede jeg har lige skrevet til hende der fra ude og hjemme om hun kan se hvornår jeg måsk bliver gravid

jeg ved helt ærlig ikke hvad jeg skal skrive vil bare gerne snart være gravid og skrive med andre der prøver

ved det er nemt og sige, men lad vær med og tænke for meget over det

er selv i samme situation, og ved det er s.... svært og lade vær og tænke på det når det man ønsker sig mest bare ikk kommer. syns også alle omkring mig er gravide, lige pt er der 10 i min omgangakreds der venter sig, og får det dårligt med at jeg har det sådan men syns det er s.... snyd..

hvor længe har i prøvet??

herfra

Anmeld

6. oktober 2010

Sujan

ønskerbarn skriver:

gør vi noget forkert?

åh hvor jeg kender de følelser du har.. det er så fustrerende...

Det må da snart være vores tur

Anmeld

6. oktober 2010

ønskerbarn

vi har snart prøvet et år ved godt det ikke er længe forhold til andre men jeg sys det er hårdt der ikke sker noget fordi jeg har ventet længe på min kæreste os blev klar

Anmeld

6. oktober 2010

tioyv

ønskerbarn skriver:

vi har snart prøvet et år ved godt det ikke er længe forhold til andre men jeg sys det er hårdt der ikke sker noget fordi jeg har ventet længe på min kæreste os blev klar

øv det er længe nok og vente..

har selv prøvet til november er det 2år..

Anmeld

6. oktober 2010

Putomanen

Vi gik også i gang med projekt baby for lidt over 1 år siden, og jeg må indrømme, at det er begyndt at blive lidt hårdt nu. Jeg har altid været indstillet på, at det godt kunne tage lidt tid, men da ikke mere end 1 år.

Jeg håber virkelig, at det snart lykkes for dig! Og så håber jeg at du kan finde lidt positive tanker frem, det gør det hele lidt nemmere. Et stort herfra.

Anmeld

6. oktober 2010

A&F

Jeg håber at det snart lykkes for dig og din kæreste. Du er stadig ung, og skal nok nå det. Jeg er selv 20 og min mand er 23, vi tager det som det kommer. Og vi er også lige startet på projekt baby, og håber at der snart sker noget, men ellers vil jeg ikke stresse over det. Babyen skal nok komme

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.