Og Viktors skønne lillesøster HEDDER: <3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. oktober 2010

Karo

Lille Vera....................Et stort velkommen til verden skal du have herfra. Sikken et dejligt navn du har fået, og hvor er du dog bare fin

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. oktober 2010

ooo

Super fint navn.

Det kan jeg rigtig godt lide, det passer så godt til den lille nuttegøj, og til storebrors navn.

Anmeld

6. oktober 2010

Vingummien

Der overraskede hun også mig Men ikke negativt, er da et super sødt navn

Og hvor er hun bare fin

Anmeld

6. oktober 2010

Bondepigen

Rose <3 skriver:

så smukt et navn

Nåårh en lækker lille pige med et lige så lækkert navn.

Seriøst, jeg havde helt glemt at navnet Vera eksisterer, men hvor er det dog et smukt navn, og passer perfekt til skønne Viktor!!

Anmeld

6. oktober 2010

JustAnotherName

Jeg syntes virkelig godt om navnet. Super sødt!

Og sikke en lille lækker trunte. Hun er da bare bedårende!
Jeg er helt blød om hjertet over det billede, hvor stolte storebror Viktor hilser på sin lille nye lillesøster   Årrhhw.... 

Anmeld

7. oktober 2010

Vinker

Er fuldstændig pjattet med navnet  Vera

Anmeld

7. oktober 2010

ChatH

smukt navn

Anmeld

7. oktober 2010

Jules

Vi har været meget spændte på hvad folk ville sige til det navn vi har valgt til hende

Jeg var meget skeptisk i starten da Kristian bestemte det.... men det passer bare så godt til den lille madame

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

7. oktober 2010

oo

Jules skriver:

Vi har været meget spændte på hvad folk ville sige til det navn vi har valgt til hende

Jeg var meget skeptisk i starten da Kristian bestemte det.... men det passer bare så godt til den lille madame

aj, hun er såååååå lækker!!! og velkommen hjem! (altså hvis du er kommet hjem?) håber du er frisk?

Anmeld

7. oktober 2010

Klumpe-dumpe

Jules skriver:

Som jeg sagde da jeg gættede navnet for MEGET længe siden

Så synes jeg det er et rigtig smukt navn

Undskyld jeg også satte det billede ind af Viktor, Kristian og lille Vera. Men det billede gik lige ind i mit hjerte, som jeg skrev.

Håber I alle 4 har det godt. (ikke mindst dig, HUSK at spise jernpiller og cornflakes nu!!)

Kæmpe KRAMmer til jer.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.