Mødregruppe??...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. oktober 2010

millesofie

Phu jeg var heller ikke overlevet en øko-mødregruppe selv om at jeg både er på vikle og stofbleer

Jeg var også i syv sind da jeg fik min MG jeg er jo 25 og det betød at jeg landede i gruppen "unge mødre" hjælp tænkte jeg bare (alle mine fordomme kom bare for dagens lys) men heldigvis var det ikke slemt, de er alderes messigt mellem 22-29 og et par af dem er på nr 2 barn alle har stabile forhold og bor i hus, så der røg et par fordomme, den næste røg ved første møde da det kun var en af dem der røg 

men jeg vil sige at vi er meget forskellige i vores MG men vi taler godt sammen og det er på en måde rart at se nogle mennesker som man normalt ikke ville se

Tinke er også landet i den samme vuggestue (børnehuset) som en af dem fra MG så det er jo også sjovt

Jeg kan ikke råde dig med hensyn til om du skal fortsætte, for jeg må ærligt sige at jeg finder ordningen menigsløs nogle gange

men held og lykke

og du er altid velkommen til et besøg i min MG selv om at ungerne nu er mellem 10-14 mdr

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. januar 2011

lulleng

Hej

Ville lige komme med et indspark til debatten. Er selv i en mødregruppe hvor der absolut ikke er nogen der går op i øko. Det gør jeg så til gengæld, men det er ikke noget jeg prædiker. Jeg er af den overbevisning at folk selv må vælge hvad de synes er bedst for deres barn og passer ind i deres liv. Alligevel er det lidt trælst at der ikke er nogen jeg kan snakke med de ting om og så synes jeg også det bliver kommenteret næsten hver gang, hvilket er lige i overkanten. Så jeg savner faktisk en mere øko orienteret gruppe- ikke nogen at konkurrere med om hvor sundt ens barn er, men nogen at dele erfaringer med.

Ved i om der findes nogen grupper hvor man selv kan finde nogle mødre, så der er lidt større chance for at man har noget at snakke om?

Kram

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.