Negativ test, men 2 dage uden mens?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

465 visninger
2 svar
0 synes godt om
6. oktober 2010

Meina

Hej igen,

nu har jeg så testet, efter at have gået 2 dage over forventet mensturationsdag, men den var negativ.

Jeg tog den omkring kl 17, så jeg tænker om nogen af jer ved konkret om det virkelig betyder så meget at tage den om morgenen?

Normalt har jeg stærke ledsmerter, mavekramper, bumseudbrud osv inden mens og den plejer at være rigtig stabil - men jeg kan ikke mærke noget som helst til at den skulle komme nu. Som sagt hjælper  det vel heller ikke at gå her inde og læse hele tiden :p

Det skal så også siges, at jeg ikke rigtig forventer at jeg er gravid, da jeg er blevet opereret og har dannet en masse arvæv omkring æggestokkene hvilket nedsætter chancen for at blive gravid med 75%.

Vil lige spørge til sidst om nogen af jer har nogle gode råd til hvordan jeg kan komme på andre tanker en baby - vil jo gerne have mensturationen, hvis der alligevel ikke er noget

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. oktober 2010

afrobabies

Meina skriver:

Hej igen,

nu har jeg så testet, efter at have gået 2 dage over forventet mensturationsdag, men den var negativ.

Jeg tog den omkring kl 17, så jeg tænker om nogen af jer ved konkret om det virkelig betyder så meget at tage den om morgenen?

Normalt har jeg stærke ledsmerter, mavekramper, bumseudbrud osv inden mens og den plejer at være rigtig stabil - men jeg kan ikke mærke noget som helst til at den skulle komme nu. Som sagt hjælper  det vel heller ikke at gå her inde og læse hele tiden :p

Det skal så også siges, at jeg ikke rigtig forventer at jeg er gravid, da jeg er blevet opereret og har dannet en masse arvæv omkring æggestokkene hvilket nedsætter chancen for at blive gravid med 75%.

Vil lige spørge til sidst om nogen af jer har nogle gode råd til hvordan jeg kan komme på andre tanker en baby - vil jo gerne have mensturationen, hvis der alligevel ikke er noget

Nogen teste siges jo at det er bedst at tage om morgenen, fordi der er der mest i kroppen, men det kan så også være svært når man ikke er så langt henne... Jeg vil nok sige at hvis der ikke er kommet mens om 5 dage, så vil jeg nok prøve at tage en test igen

Anmeld

6. oktober 2010

camillakrath

Altså mange tests er efterhånden ikke afhængige af om det er morgenurin. Alligevel har jeg dog altid testet om morgenen, da urinen er mest "stærk" der. ¨

Mens er desværre en af de ting vi kvinder ikke kan styre  Men meget afhænger jo af det psykiske - som du selv siger, vil man gerne tænke på noget andet.

Måske var det en ide at arrangere noget hyggeligt? Ud at spise med kæresten eller en veninde? Tag i svømmehallen eller bland en masse slik og se en god film?

Sidste gang jeg gik og ventede på min mens, kom den en uge for sent til noget fodboldfest. Det eneste tidspunkt i den uge hvor jeg egentlig helt havde glemt at tænke på det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.