Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20
Da du oven i købet bor i Roskilde vil jeg da anbefale Lars Kambjerre som ligger i Hersegade...
Min egen læge har tidligere været min gyn, men efter jeg blev hys (mente de) over at min mens ikke kom gav de mig en henvisning til gyn og jeg fandt ham ved hjælp af en googlesøgning.. han er anbefalet på flere sider af forskellige kvinder i alle aldre m.v...
Min egen læge har prøvet at tage den der prøve for livmoderhalskræft, men hver gang er det endt med at jeg blødte så meget at prøve har været ubruelig og jeg er gået hjem med så mange smerter at jeg har haft 1-2 smertestillende og ingen energi haft efterfølgende...
Første gang jeg var hos Lars så han at jeg stadig ikke havde fået den taget så han sagde at det kunne vi da lige gøre med det samme... jeg tænkte at heldigvis havde jeg alligevel bind med så ingen problemer... Han gjorde det bare sådan vupti.. ingen smerter, ingen blødning.. jeg var helt forundret... Han grinte bare lidt og sagde at det havde han oplevet før at lægerne ikke var så gode til det og som han selv sagde han var jo også mere uddannet til det end de var...
Han er helt fantastisk, og kan sagtens forstå at andre anbefaler ham... der er nogen gange ventetid når man har en tid, men som sekretæren og han selv siger: "det er mennesker vi har med at gøre og der er ingen standard for hvor lang tid tingene tager"...
jeg sidder gladeligt og venter i 2 timer (har højest ventet i 45 min pga han også tager akutpatienter) hvis jeg blot kan beholde ham som gyn resten af mine frugtbare dage... Han er super optimistisk men også realistisk... Han er ærlig og beroligende at snakke med...
Han er speciallæge i gynækologi og obstetrik, ved ikke lige hvad sidstnævnte betyder men ved at han også er den vi snakker med ang at få tjekket mandens sædkvalitet hvis det bliver nødvendigt...
http://www.google.dk/search?hl=da&rls=com.microsoft:da:IE-SearchBox&&sa=X&ei=N9SsTPX4JsiWOp_HofgG&ved=0CBMQBSgA&q=Lars+Kambjerre+i+Roskilde&spell=1
Googlesøgning på ham 
Anmeld