Av :0(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

571 visninger
7 svar
0 synes godt om
6. oktober 2010

LouiseNielsen

Hjæææælp

Jeg har jo smidt p-pillerne fordi vi gerne vil have en bebs mere...

Søndag d 19 september til søndag d 26 september havde jeg min sidste mens på p-piller. Igår havde jeg så første ægløsning efter at jeg var stoppet på p-pillerne.

Iforgårs havde min kæreste og jeg sex og havde vi også mandag eller tirsdag i sidste uger. (en eller to dage efter min mens var over)

Idag, dagen efter ægløsnig har jeg pludselig her i eftermiddag fået helt vild ondt i mit underliv, nærmest ude i siderne. Nu har det stået på i ca halvanden time.....

Hvad er det, hvorfor gør det pludselig så ondt og kan det have noget med projekt baby at gøre???

Håber på hurtig svar... Overvejer at ringe til vagtlægen, men vil bare heller ikke hvis det er total logisk hvorfor det gør ondt...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. oktober 2010

SussieThyssen

LouiseNielsen skriver:

Hjæææælp

Jeg har jo smidt p-pillerne fordi vi gerne vil have en bebs mere...

Søndag d 19 september til søndag d 26 september havde jeg min sidste mens på p-piller. Igår havde jeg så første ægløsning efter at jeg var stoppet på p-pillerne.

Iforgårs havde min kæreste og jeg sex og havde vi også mandag eller tirsdag i sidste uger. (en eller to dage efter min mens var over)

Idag, dagen efter ægløsnig har jeg pludselig her i eftermiddag fået helt vild ondt i mit underliv, nærmest ude i siderne. Nu har det stået på i ca halvanden time.....

Hvad er det, hvorfor gør det pludselig så ondt og kan det have noget med projekt baby at gøre???

Håber på hurtig svar... Overvejer at ringe til vagtlægen, men vil bare heller ikke hvis det er total logisk hvorfor det gør ondt...

Kunne forestille mig at det er dine æggestokke, der arbejder på overtryk med hormonproduktion nu du har lagt p-pillerne.
Har før hørt om at kvinder får smerter i de nedre regioner efter de har stoppet med pillerne.
Men bliver det ikke bedre må du da nok tage en ringer til vagtlægen.
Har du taget noget smertestillende?

Kærligst
Sussie

Anmeld

6. oktober 2010

otlitrom

Jeg ved ikke om det kan være nogen hjælp, men jeg har ikke kun ondt på ægløsningsdagen, men i et par dage efter. Det tager jo også lidt tid for ægget at bevæge sid gennem æglederen..... Måske det kan være det?

Men hvis du tænker på at ringe til vagtlægen, så må du have ondt? Og så synes jeg måske det lyder for vildsomt til at være ÆL!

Anmeld

6. oktober 2010

LouiseNielsen

Har aldrig nogensinde før haft ondt under ægløsning hverken før, under eller efter. Heller ikke sidst jeg stoppede med p-piller under projekt baby....

Var lige over og hente Nicklas i børnehave nu her, og der var det så slemt jeg måtte bukke mig sammen fordi det gjorde ondt....

Anmeld

6. oktober 2010

MariaJ

Du er sikker på det ikke er blindtarmsbetændelse eller noget lignende? Er du frisk ellers?

Jeg tror nok jeg ville ringe til vagtlægen for en sikkerheds skyld. Better safe than sorry.

Maria

Anmeld

6. oktober 2010

otlitrom

Har aldrig nogensinde før haft ondt under ægløsning hverken før, under eller efter. Heller ikke sidst jeg stoppede med p-piller under projekt baby....

Var lige over og hente Nicklas i børnehave nu her, og der var det så slemt jeg måtte bukke mig sammen fordi det gjorde ondt....

Så synes jeg du skal give vagtlægen et kald!

Men... Cyklus ændres gennem livet, og det der var "engang" behøver ikke at være sådan længere... Min cyklus har ændret sig meget under de næsten 3 år jeg ikke har taget p-piller. Også ang. smerter ved ÆL.

Men jeg synes du skal ringe. Det lyder for voldsomt til at lade være!

Kan det være blærebetændelse? Eller som maria skriver, en blindtarmsbetændelse....

Anmeld

6. oktober 2010

Silas&Mille

LouiseNielsen skriver:

Jeg kan godt huske da jeg stoppede på p-piller (for længe siden) at jeg havde ret så ondt omkring æggestokkene i den første månedstide.

Jeg havde dog ikke så ondt at jeg knækkede sammen. Jeg ville nok ringe til vagtlægen og i hvert fald snakke med dem 'just in case', når du har så ondt...

for alt er iorden

Anmeld

6. oktober 2010

LouiseNielsen

MariaJ skriver:

Du er sikker på det ikke er blindtarmsbetændelse eller noget lignende? Er du frisk ellers?

Jeg tror nok jeg ville ringe til vagtlægen for en sikkerheds skyld. Better safe than sorry.

Maria

Ja jeg har det helt fint.... Hmm syntes det er underligt, er en kronisk trykkende smerte omkring der hvor livmoderen sidder og lidt ud i siderne

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.