Jeg skal holde 2 års fødselsdag engang i november selv om min søn jo bliver 2 år i oktober - der er renovationsarbejde her i lejligheden samt er de også i gang med, at renovere tage og altaner, jeg har derfor mindre plads i stuen og må desværre vente til de bliver færdige.
Jeg har bestilt, tallerkner, kopper, bestik, ballonger, duge, banner til loftet i temaet "Constructionworkers" (byggepladshalløj med gravmaskiner, traktorer osv). Så alt det er på plads.
Jeg skal holde fødselsdagen over 2 dage da der kommer 30 mennesker og vi kun kan være ca 15 i lejligheden - så det bliver en lidt dyr fornøjelse.
Jeg laver 2 lagkager pr dag hvor den ene skal have en caketopper med en monster cool gravmaskine hvori der fremgår teksten "X 2 år tillykke" og på den anden skal der være med en kanin (han elsker jo kaniner) 
Nå men bordet ser nogenlunde således ud:
2 fine lagkager (en med noget choko og den anden med frugt)
Boller m. og uden ost
Kakao
Sodavand
Hotwings
Pastasalat med grønt
Pølsebrød
Hvad mener i om menuen? Har i evt. andre foreslag?
Jeg har overvejet en kagemand også men bliver det ikke for meget, eller ville i erstatte noget med noget andet - please kom endelig med jeres input?
Det der er øv ved at holde 2 fødselsdage er, at der skal laves 4 kager og evt købes 2 kagemænd, man kan jo ikke invitere folk til "rester" 
Anmeld