Gravid?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

785 visninger
9 svar
0 synes godt om
6. oktober 2010

Julieogbaby

Jeg måtte til lægen her til formiddag for at blive tjekket for blærebetændelse, og da jeg afleverede urinprøven, bad jeg lægen om også at tjekke om jeg var gravid. Jeg skal efter planen have mens idag, så tænkte det kunne ses hvis jeg havde liv i maven. Men den kom desvæære op negativ. Da jeg så kort tid efter sad og snakkede med lægen, kom sekretæren ind og sagde at den var blevet svagt positiv: De tog derfor en blodprøve, som jeg får svar på i morgen go jeg kan SLET ikke vente!

Er der andre der har prøvet noget lignende, og i så fald, viste blodprøven positiv, eller var det falsk alarm?

Håber ikke jeg har for store forventninger.

/Julie (og måske baby )

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. oktober 2010

betiinsen

tror altså du er gravid så.. synes det er underligt hvis lægens test skulle vise forkert.. har jeg aldrig hørt om. Har dog istedet prøvet at jeg to 5 teste der var positive, og så da lægen testede min urin var den negativ. jeg fik så taget en blodprøve der viste sig at være positiv.

lægen sagde at når man er gravid får man HCG i kroppen, og når tallet er omkring 10-20 begynder hjemmestestene at kunne måle det, og hos lægen først ved 50-75.. så de kunne først teste positiv ved urinen ved mig senere henne.

Men har du prøvet en hjemmetest idag for at se hvad den viser?

Anmeld

6. oktober 2010

Julieogbaby

Jeg testede negativ i mandags, men ikke idag. Måske jeg skulle løbe op efter en test?! Uh, kan slet ikke sidde stille

Anmeld

6. oktober 2010

Low

Julieogbaby skriver:

Jeg testede negativ i mandags, men ikke idag. Måske jeg skulle løbe op efter en test?! Uh, kan slet ikke sidde stille

Det er helt sikkert værd at prøve synes jeg . Hvis jeg var var jeg gået op og købe en test til. Jeg  for den er der

Anmeld

6. oktober 2010

betiinsen

du kan prøve at købe en test idag.. vil råde dig til at købe dem i føtex, netto, bilka osv. der er to stk i..

Har bare hørt at dem på apoteket ikke altid viser det med det samme.. men det er bare et råd.

krydser fingre for dig. to 10 positive test bare for at være sikker.. hehe

Anmeld

6. oktober 2010

A&F

Eeej hvor spændende

for at du er gravid

Anmeld

6. oktober 2010

Julieogbaby

Har lige testet selv - ligeså bragende negativ som alle de andre før den. Hmm . . .

Anmeld

6. oktober 2010

Low

Julieogbaby skriver:

Har lige testet selv - ligeså bragende negativ som alle de andre før den. Hmm . . .

Så må ikke tabe håbet. Du venter bare på prøven hos lægen 

Anmeld

6. oktober 2010

mortilfreja

Jep.. Har prøvet det samme.. Gik til lægen med en urinprøve og de testede for graviditet.. Negativ så jeg luntede ud af døren og ned og mødes med min kæreste til frokost.. Så ringer tlf pludselig og det er så lægesekretæren som fortæller at da hun skulle til at smide testen ud så var den sørme blevet positiv..

Havde hun aldrig været ude for før.. Så ja jeg var gravid.. Tog til lægen to dage efter hvor testen blev positiv med det samme.. Endte desværre i SA..

Men sådan ender det jo LANGT fra altid...

Så krydser fingrer for at den er der

Kram

Anmeld

6. oktober 2010

Julieogbaby

Tak for erfaringsdeling og opmuntrende ord Venter spændt på imorgen!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.