Rugebjørnen med de blandede følelser

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

574 visninger
9 svar
0 synes godt om
6. oktober 2010

BubbieBear

Klinikken ringede imorges og sagde at de havde æg til os

Så nu er jeg opgraderet til rugebjørn! Det er for vildt!

Jeg fik taget 10 æg ud. Der var 1 æg der slet ikke duede.
4 æg blev befrugtet og der var kun èt der delte sig som det skulle. Så ingen æg i fryseren til os Det skal bare lykkedes!

Nu prøver vi bare på at fokusere på at jeg fik sat et super godt æg op. Men det er svært.

En der vil slå mig i hovedet med en spade og sige at bægeret er halv fyldt og ikke halv tomt?

Knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. oktober 2010

Pia.

BubbieBear skriver:

4 æg blev befrugtet og der var kun èt der delte sig som det skulle. Så ingen æg i fryseren til os Det skal bare lykkedes!

Nu prøver vi bare på at fokusere på at jeg fik sat et super godt æg op. Men det er svært.

En der vil slå mig i hovedet med en spade og sige at bægeret er halv fyldt og ikke halv tomt?

Knus

Hvor er det bare spændende... jeg krydser alt hvad jeg kan

Håber så meget for jer at det her er jeres lykke gang...

Anmeld

6. oktober 2010

otlitrom

Det er da fantastisk!! Du har et perfekt æg i maven, og det er det aller vigtigste!! TILLYKKE!!

Det med fryseren kan da godt være lidt træls.. Men det er altså ikke ensbetydende med at man fra start slipper for en hormonbehandling mere. Vi har jo 1 æg i eskimo-lejren, og det bliver ikke taget op, hvis dette forsøg ikke lykkes. Så skal jeg stimuleres igen.. Heeeeele den lange tur skal jeg igennem igen.. Det er først når de tre hormonforsøg ér brugt, at eskimoerne bliver taget i brug! Så jo, det er ærgeligt der ikke var det denne gang. MEN!! Du har et helt fuldstændigt perfekt æg i din mave... Med 40% chance for at det nok skal gå... Det er ikke helt tossede odds!

Jeg krydser mine fingre og håber for Jer!!

Anmeld

6. oktober 2010

BubbieBear

kitty skriver:

Det er da fantastisk!! Du har et perfekt æg i maven, og det er det aller vigtigste!! TILLYKKE!!

Det med fryseren kan da godt være lidt træls.. Men det er altså ikke ensbetydende med at man fra start slipper for en hormonbehandling mere. Vi har jo 1 æg i eskimo-lejren, og det bliver ikke taget op, hvis dette forsøg ikke lykkes. Så skal jeg stimuleres igen.. Heeeeele den lange tur skal jeg igennem igen.. Det er først når de tre hormonforsøg ér brugt, at eskimoerne bliver taget i brug! Så jo, det er ærgeligt der ikke var det denne gang. MEN!! Du har et helt fuldstændigt perfekt æg i din mave... Med 40% chance for at det nok skal gå... Det er ikke helt tossede odds!

Jeg krydser mine fingre og håber for Jer!!

Tak søde Kitty

Forresten så troede jeg at æggene i eskimo-lejren (fantastisk ord!) skulle bruges inden man gik videre til næste forsøg. Jeg lærte noget nyt der!

Men ja du har ret i at ægget er perfekt - ellers havde de jo ikke sat det op!

Nu må vi bare få de 14 dage til at flyve afsted!

Anmeld

6. oktober 2010

ønskebørn74

BubbieBear skriver:

Knus

Bægeret er fuldt.. For det er da en lille spire i din mave søde!!! Krammer

Anmeld

6. oktober 2010

AnneH

BubbieBear skriver:

Tak søde Kitty

Forresten så troede jeg at æggene i eskimo-lejren (fantastisk ord!) skulle bruges inden man gik videre til næste forsøg. Jeg lærte noget nyt der!

Men ja du har ret i at ægget er perfekt - ellers havde de jo ikke sat det op!

Nu må vi bare få de 14 dage til at flyve afsted!

Der skal jo kun et æg til. Håber så meget for jer at det lykkes for jer.

Det er forskelligt fra klinik til klinik om de bruger æggene fra eksimo-lejeren inden ny hormon behandling. På skejby skal man bruge dem før ny behandling. Nogen steder kan man vidst selv vælge.

Anmeld

6. oktober 2010

Miss.Sunshine

BubbieBear skriver:

Knus

Weeeeee hvor er det godt,og nu til det andet

*GONK* betragt dig selv som ramt med en spade

Der ER jo et perfekt æg,glæd dig over det for søren da!!!

Tænk hvis der ikke havde været  nogen! Men det VAR DER og det virker! Det æg du har i maven ville jo hverken virke mere eller mindre hvis der også lå et i eskimoland vel

Kæmpe kram

Anmeld

6. oktober 2010

BubbieBear

Miss.Sunshine skriver:

Weeeeee hvor er det godt,og nu til det andet

*GONK* betragt dig selv som ramt med en spade

Der ER jo et perfekt æg,glæd dig over det for søren da!!!

Tænk hvis der ikke havde været  nogen! Men det VAR DER og det virker! Det æg du har i maven ville jo hverken virke mere eller mindre hvis der også lå et i eskimoland vel

Kæmpe kram

Tak for slaget med spaden det virker!

Og ja du har jo så meget ret!

Anmeld

7. oktober 2010

Riksen

Bægeret er halvt fyldt! I er jo kommet meget længere nu end ellers - og det er da positivt! Selvfølgelig er der ingen garanti for at det ene lille, fine æg bliver til en baby, men der er så sandelig en god mulighed for det.

Glæd dig nu over at I er kommet et skridt nærmere drømmen. Sorger skal ikke tages på forskud, dem kan man altid tage sig af, når det bliver relevant. (Men jeg ved godt at det er frygteligt svært at lade være med at spekulere på det negative).

Jeg krydser fingre for at dette fine æg er guldægget

- Rikke

Anmeld

7. oktober 2010

BubbieBear

Min dejlige hunkat Lonnie passer på Kiwien på sin egen måde

Kiwi er et internt navn imellem manden og jeg. Kan ikke huske hvad han sagde, men mit svar var ihvertfald om han troede jeg havde en frugt i maven? Hvis det er noget må det da være en kiwi.

Manden driller ofte og siger det er en banan

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.