Der sker ingenting

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

590 visninger
6 svar
0 synes godt om
6. oktober 2010

Micch

Hej alle der også prøver og blive gravide.

Jeg havde en positiv æggeløsningstest den 18 sep og havde test dag tirsdag den 5 okt. men står nu der hvor der hverken er kommet en positiv test eller e mens. og jeg er bage for om det er fordi jeg måske går og tænker for meget på det. Jeg har ingen symtomer på at der inten er en mens eller en baby på vej.

Hvad gør i for ikk og tænke på det og er der nogle der har samme problem som mig.

Knus Micch

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. oktober 2010

RiUL

Jeg skulle ha haft mens igår, men stadig ingen mens. Og en dum negativ test. Lad være med at lade det gå dig på. Jeg er selvfølgelig lidt ærgerlig, men jeg tager dagene som de kommer

Og tag en ny test om et par dage, hvis mens stadig ikke kommer

Anmeld

6. oktober 2010

Micch

føler ikk det går mig på, jo vil jo gerne være gravid. men ved ikk og jeg tænker og håber for meget at det så er min psyke der gør at der hveken er det ene eller det andet. 

Anmeld

6. oktober 2010

NessaXenia

prøv at få tankerne væk fra projekt baby, begynd og træne flere gange ugentlig, gå lange lange ture (med hunden???) gør alt for at få tankerne væk fra at du vil være gravid..

Det kommer ikke, tværtimod  nemmere af du tænker på det konstant..

Spiser du Folinsyre??

Dét er i al fald en god ide at begynde på det.. det gjorde jeg.. og jeg var gravid mdr. efter (ved ik om det var pga folinsyre) men det råddes at spise det op til 3 mdr før positiv test ønskes..

Glem alt om at købe babytøj og babyting ( hvis du gør det altså) det handler om at få tankerne lidt væk..

Hold styr på Æggeløsning (evt test) hav reelmæssig sex hver 2. / 3. dag.. læg dig med en pude under numsen i 20-30 min efter endt samleje.

Undgå at drikke store mængder alkohol og ryge.. det øger chancerne KÆMPE koloisal meget..

Knus Nina 8+0, der selv har levet efter disse regler, og det gav pote...

Anmeld

6. oktober 2010

A&F

Du tænker for meget på det. Slap lidt af og få dagen til at gå med andet end babyplaner osv, du kan træne, læse, hygge og at mellem himmel og jord.. Det sker vel når man mindst venter det, hvis man skal sige det på den måde.

Jeg  for du snart bliver gravid og, at vi andre, som prøver også snart bliver det, når skæbnen vil det

Anmeld

6. oktober 2010

SoffiLine

Micch skriver:

Hej alle der også prøver og blive gravide.

Jeg havde en positiv æggeløsningstest den 18 sep og havde test dag tirsdag den 5 okt. men står nu der hvor der hverken er kommet en positiv test eller e mens. og jeg er bage for om det er fordi jeg måske går og tænker for meget på det. Jeg har ingen symtomer på at der inten er en mens eller en baby på vej.

Hvad gør i for ikk og tænke på det og er der nogle der har samme problem som mig.

Knus Micch

Hej til Verdens bedste veninde! 

Jeg er sikker på at du inden længe står med to streger! 

Ved hvor meget du inderligt ønsker det & det skal nok ske!

Psst.... Du bliver den dejligste mor! 

Jeg glæder mig til at se dig igen, hvilket jo er MEGET snart!

Elsker dig! 

Anmeld

6. oktober 2010

Micch

Spiser gravitamin og har jeg gjort en månede nu ca. Men har pco som gør at jeg kun kan blive gravid med hjælp og har lige været igennem en stimulation ved hjælp af piller.

Jeg er ikk gået igan med at køb noget endnu og vi har ikk fortalt venner eller familie om det nemlig for at der ikk skal være snak omkring det. Jeg har kun en veninde der ved for at jeg ikk kommer til at gå indebrandt med det. jeg hverken ryger eller drikker. og er ude og cykle hver dag. 

Vi dyrker ikk så meget sex da jeg begrund af pco har meget ondt i underlivet og ikk kan holde ud og få noget op. så det er kun op til under og efter æggeløsning at vi har sex.

stort tillykke nina er glad på dine vejne over det er lykkes for dig.

for dig A&F håber i for bid.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.