Long time no see!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

385 visninger
4 svar
0 synes godt om
6. oktober 2010

ChatH

SORRY!!!!

Syntes bare ikke overskudet har været der det sidste stykke tid.

Vi har haft rigtig travlt med at færdiggøre huset sådan at kreditforeningen kan færdigmelde byggeriet så alt det kan komme ud af verden. så nu står huset snor lige og vi mangler kun vores klinker på terassen og vores forhave, hvilket er helt fantastisk.

Dog har vi nu fundet ud af hvor FUCKING hårdt hele den process har været. vi skal til at finde hinanden og vores liv sammen igen hvilket kan være svært når vi stort set ikke har hygget os sammen rigtig det sidste år. så vi har vores ture og det er sku ikke så sjovt.

og jeg bliver bare så ked af det for vi vil hinanden så meget men et år hvor vi bare ikke har set hinanden og hvor jeg har styret ungerne alene plus det økonomiske i at det er pisse dyrt at bygge om så vi har brugt en masse penge så nu skal vi igang med at spare lidt op igen så kontierne er pæne igen og det er bare ikke særlig sjovt- til trods for vi nu har fået vores drømme hus. samtidig føler jeg mig også lidt skyldig fordi jegnok har været rigtig god til bare at købe alt muligt til ungerne fordi vi har været alene og jeg nok har kedet mig lidt så føler lidt at det er min skyld vi har brugt hver en krone

MEN Valdemar er en lækker unge, vi nyder ham så meget. han er nu 5 uger og han er bare så nem. han kan smile nu og så vejer han 5.6 kilo så en stor dreng og 56 cm lang!

tøserne er også gude skønne!! der er fuld fart på

lige et par billeder af valdemar!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. oktober 2010

Vingummien

Chatarina skriver:

SORRY!!!!

Vi har haft rigtig travlt med at færdiggøre huset sådan at kreditforeningen kan færdigmelde byggeriet så alt det kan komme ud af verden. så nu står huset snor lige og vi mangler kun vores klinker på terassen og vores forhave, hvilket er helt fantastisk.

Dog har vi nu fundet ud af hvor FUCKING hårdt hele den process har været. vi skal til at finde hinanden og vores liv sammen igen hvilket kan være svært når vi stort set ikke har hygget os sammen rigtig det sidste år. så vi har vores ture og det er sku ikke så sjovt.

og jeg bliver bare så ked af det for vi vil hinanden så meget men et år hvor vi bare ikke har set hinanden og hvor jeg har styret ungerne alene plus det økonomiske i at det er pisse dyrt at bygge om så vi har brugt en masse penge så nu skal vi igang med at spare lidt op igen så kontierne er pæne igen og det er bare ikke særlig sjovt- til trods for vi nu har fået vores drømme hus. samtidig føler jeg mig også lidt skyldig fordi jegnok har været rigtig god til bare at købe alt muligt til ungerne fordi vi har været alene og jeg nok har kedet mig lidt så føler lidt at det er min skyld vi har brugt hver en krone

MEN Valdemar er en lækker unge, vi nyder ham så meget. han er nu 5 uger og han er bare så nem. han kan smile nu og så vejer han 5.6 kilo så en stor dreng og 56 cm lang!

Hvor er han fin

Lyder godt at i snaert har styr på huset, så i kan få det hele til at fungere igen. Syntes det er rigtig godt af jer, at trods uenigheder osv, at i stadig holder ved at i vil hinande. Så er det også bare jer 2

Anmeld

6. oktober 2010

anna-jonas

Du er tilgivet................se du bare at få familien og parforholdet på ret køl igen, vi venter gerne på dig, når du får overskuddet igen.

Lækker knægt, ham Valdemar................mums.

Knus Mette

Anmeld

6. oktober 2010

JustAnotherName

SORRY!!!!

Hej søde.

Ughhh, hvor er lille Valdemar dog bare SØD! Lille lækker knægt 

Det gør mig ondt at høre, at det er lidt hårde tider hjemme hos Jer.
Jeg kan faktisk nikke genkende til noget af det. Vi er netop løbet ind i problemer, hvor det viser sig at vores badeværelse er ramt af grundfugt ....måske er hele fundamentet helt til rotterne, og i værste tilfælde skal hele vores badeværelse rages op (hvis det viser sig, at der er vand under gulvet?!) - Og det kunne også tyde på, at der er begyndende svamp (skimmel?) derude.

Ughhh, jeg gruer virkelig for, hvor galt det står til.
Der kommer én ud og ser på det imorgen...

Vi har valgt at trække "til salg" -skiltet op, og blive hvor vi er.
Vi har lagt vores lån om, for at afdrage hurtigere. Men vi får ikke mere at leve for!
Og så har vi sat vores ene bil til salg i forgårs. Allerede imorgen kommer der en mulig køber og ser på den .....Så må vi undvære den luksus det har været, at have 2 biler.

Vi ELSKER hinanden, men vi har så mange ting om ørerne, og har i perioder mere levet som "MAKKERE", end som egentlige KÆRESTER.
Vi er slet ikke, på ingen måder, ved at gå fra hinanden. Men vi kan da godt mærke, at vi er mere trætte og vrissende i perioder, og at vi må GØRE NOGET for at holde i og holde ved - Huske at være kærester og HYGGE OS SAMMEN! Så der ikke bare går arbejds-fordeling i det hele, og vi lander i sofaerne og er for trætte til at pleje hverken os selv eller hinanden.

Men huuh, det er ind imellem sværrere at få det hele til at køre glat, end man lige skulle tro. Men første skridt er jo, at være bevidst om det ...så kan der jo handles på det!

Jeg håber det bedste for Jer.
Og for os selv.
Og for alle andre par derude, som "kører derud-af" - At man ikke glemmer, at pleje kærligheden til sin mand/kone midt i alt ræset... 

KNUS

Anmeld

7. oktober 2010

sarahb

han er sååååå dejlig smukke... helt vildt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.