Julekort fotografering

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.153 visninger
4 svar
0 synes godt om
6. oktober 2010

Karo

Hej Tøser

Sidste år fik jeg taget billeder til julekort hos Mette Lyck, men desværer tager hun ikke disse billeder i år. Er der nogen der kender til andre steder i købehavne eller omegn hvor man kan få taget disse billeder ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. oktober 2010

Karo

Er der slet ingen der kender nogen ?

Anmeld

7. oktober 2010

Nemesis

Altså jeg kender en fotograf i kbh...men de har ikke ligefrem juleopstilling med hø, halm osv... Så er det den slags du leder efter må jeg melde pas.

:-) Sisse

Anmeld

7. oktober 2010

ChatH

Karo skriver:

Hej Tøser

Sidste år fik jeg taget billeder til julekort hos Mette Lyck, men desværer tager hun ikke disse billeder i år. Er der nogen der kender til andre steder i købehavne eller omegn hvor man kan få taget disse billeder ?

Kender desværre ingen derinde, vi får taget billeder af vores privat fotograf Håber da du finder noget, der er bare intet bedre end jule billeder

Anmeld

7. oktober 2010

JulieE

Karo skriver:

Hej Tøser

Så vidt jeg hukser, plejer Photocare Hvidovre at lave sådan en julekort set-up en gang i november, hvor man kan få ungerne fotograferet Vi prøvede det for et par ås siden og det var helt fint. Sød kulisse, hurtig levering og fine billeder

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.