Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Altså jeg kender en fotograf i kbh...men de har ikke ligefrem juleopstilling med hø, halm osv... Så er det den slags du leder efter må jeg melde pas.
:-) Sisse
Karo skriver: Hej TøserSidste år fik jeg taget billeder til julekort hos Mette Lyck, men desværer tager hun ikke disse billeder i år. Er der nogen der kender til andre steder i købehavne eller omegn hvor man kan få taget disse billeder ?
Hej TøserSidste år fik jeg taget billeder til julekort hos Mette Lyck, men desværer tager hun ikke disse billeder i år. Er der nogen der kender til andre steder i købehavne eller omegn hvor man kan få taget disse billeder ?
Kender desværre ingen derinde, vi får taget billeder af vores privat fotograf Håber da du finder noget, der er bare intet bedre end jule billeder
Så vidt jeg hukser, plejer Photocare Hvidovre at lave sådan en julekort set-up en gang i november, hvor man kan få ungerne fotograferet Vi prøvede det for et par ås siden og det var helt fint. Sød kulisse, hurtig levering og fine billeder
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128