Ribe

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

561 visninger
8 svar
0 synes godt om
6. oktober 2010

NLME<3

Hej tøser

Jeg ville høre om der var nogle fra Ribe, vi overvejer rigtig meget at flytte der til, men vi kender ikke rigtig noget til byen. så vi kunne godt tænke os at høre lidt om det, er i glade for at bo der?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. oktober 2010

Alexandra

Hej .

Jeg har boet i Ribe i en hel del år. Jeg bor der dog ikke længere, men kommer der ret tit.

Ribe er en dejlig by, den er lille, men ikke for lille. Der er alt, hvad man umiddelbart har brug for. Den har en atmosfære, man ikke kan finde lignende noget andet sted.

Hvis du er til værtshuse med stemning, finder du dem her

Det er et dejligt sted for børn at vokse op, alt er inden for cykelafstand.

Kan klart anbefales

Anmeld

6. oktober 2010

NLME<3

Alexandra skriver:

Hej .

Jeg har boet i Ribe i en hel del år. Jeg bor der dog ikke længere, men kommer der ret tit.

Ribe er en dejlig by, den er lille, men ikke for lille. Der er alt, hvad man umiddelbart har brug for. Den har en atmosfære, man ikke kan finde lignende noget andet sted.

Hvis du er til værtshuse med stemning, finder du dem her

Det er et dejligt sted for børn at vokse op, alt er inden for cykelafstand.

Kan klart anbefales

hej, det lyder godt. ja lige nu bor vi i en meget meget lille by, og jeg er vokset op i esbjerg. så vi kunne rigtig godt tænke os en mellem ting, som du selv skriver. synes også det ville være dejligt at børnene ikke skulle til at til andre byer, for fx. gå på gym. eller handelsskolen. og lige nu kan man ikke cykle nogle steder hen, jo hvis man gider cykle 20 km, for at komme ud og handle.

Tusind tak for dit svar

Anmeld

6. oktober 2010

MariaJ

louieibsen skriver:

Hej tøser

Jeg ville høre om der var nogle fra Ribe, vi overvejer rigtig meget at flytte der til, men vi kender ikke rigtig noget til byen. så vi kunne godt tænke os at høre lidt om det, er i glade for at bo der?

Jeg bor ikke i Ribe, men mine forældre bor i nærheden, så kommer der indimellem. Mit indtryk er at det er en superhyggelig by. Ikke alt for lille, charmerende centrum med hyggelige forretninger og dejlig beliggenhed med frit udsyn til alle sider. Min søster har boet i Ribe som studerende og var rigtig glad for det. Esbjerg er jo bare en sviptur væk med tog eller bil, hvis man har brug for et større udbud af forretninger.

Anmeld

6. oktober 2010

NLME<3

Jeg synes også det er super hyggeligt at være der  og der er alt hvad man skal bruge. ja det er rigtig, det er kun en halv time der fra. hvor boede din søster henne i ribe? inde i byen, eller lidt udenfor?

Anmeld

6. oktober 2010

Pena

Super hyggelig by med små hyggelige butikker. Tæt på Esbjerg hvis man nu liiige vil i Bilka eller noget. Og heller ikke så langt til Kolding.

Kan klart anbefales. Nu er seminariet desværre lukket, så der er nok lidt færre unge nu. ø-ææææææææææææææææææææ ( Killing på tastaturet, beklager)

Anmeld

6. oktober 2010

MariaJ

louieibsen skriver:

Jeg synes også det er super hyggeligt at være der  og der er alt hvad man skal bruge. ja det er rigtig, det er kun en halv time der fra. hvor boede din søster henne i ribe? inde i byen, eller lidt udenfor?

Hun boede lige midt i byen. Meget, meget hyggeligt sted. Jeg kender ikke boligkvartererne i Ribe ellers, men der kan vel ikke rigtig være noget der er langt fra byen. 

Anmeld

6. oktober 2010

Sommerfuglen.

Jeg synes bestemt du skulle flytte til Ribe!

Min mors bedsteforældre boede i Ribe dengang, så vi har været nede på ferie i Ribe flere gange, for at min mor og hendes søster kunne genopleve det, og så min søster, kusine og jeg kunne se byen.
Jeg ville selv overdrevet gerne flytte til Ribe! Byen er så sød og charmerende! En lile hyggelig by. Og jeg tror helt sikkert at det er en by børn kunne opvokse trygt og godt i!

Anmeld

7. oktober 2010

Vinker

Jeg er selv opvokset i en lille landsby 8 km fra Ribe så derfor kender jeg Ribe ret godt.

Det er som de andre skriver en super hyggelig lille by. Den har sin charme og sin varme og folk er venlige og imødekommende. Sådan er det ofte mindre steder.

Min storesøster og mor bor i Ribe. Min søster har 2 børn og er/har været glade for dagpleje, børnehave og nu skolen osv.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.