Jules har født en lillesøster <3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. oktober 2010

JustAnotherName

Tusind tak alle sammen 

Hun er en meget sulten og bestemt lille dame! Hun vejer 4220 gram og er 54 cm lang....

Viktor er meget glad for hende! Han kan slet ikke lade hende være...

Jeg har det ok,,,, Jeg havde blødt over 2 liter blod... så det var jo lidt voldsomt når vi kun har 4-5 liter i kroppen.... Så de var lidt bekymrede. Men min blodprocent var ok så vi fik lov at tage hjem idag. 

Skriver fødselsberetning når jeg har begge hænder fri

Århhhh....hvor er hun nuttet! 

Håber du har det ok, søde ?! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. oktober 2010

Jules

JustAnotherName skriver:

Århhhh....hvor er hun nuttet! 

Håber du har det ok, søde ?! 

Mange tak søde...

Jeg har det ok... Men nu har jeg kun sovet godt og vel 10 timer siden hun blev født... Puh ha... Sikke en natteravn jeg har fået mig... Så jeg er godt nok ved at være færdig!

Anmeld

9. oktober 2010

JustAnotherName

Mange tak søde...

Jeg har det ok... Men nu har jeg kun sovet godt og vel 10 timer siden hun blev født... Puh ha... Sikke en natteravn jeg har fået mig... Så jeg er godt nok ved at være færdig!

Åhhh ha ja, dét er hårdt, at få vendt sin søvn på hovedet forfra, når man ikke har prøvet det længe. Desværre varer det nok NOGET tid, før du kan forvente at få ordentlig søvn ....så husk at sove, når hun gør! Ellers går man jo helt op i limingen til sidst.
Selvom man har prøvet det med det først-fødte barn før, så får man alligevel et chok, når det sker igen med nummer 2 barn ....og det er ikke mindre hårdt, da der jo nu er TO BØRN fra morgen til aften, som behøver en, og kræver forskelligt - konstant!

Så tag alting i det tempo som kan lade sig gøre, og sov på alle de skøre tidspunkter som er mulige. For hvis man kun sover om natten, hvor baby ikke gør, så går der ikke lang tid før man er opløst zombie.

KNUS og al mulig forståelse herfra (jeg husker jo selv hvor ekstremt hårdt det var)  Katrine.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.