Ny her..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

456 visninger
6 svar
0 synes godt om
6. oktober 2010

Cai

Hej piger

Jeg er ny her på siden.. Det er dejligt at have et sted, hvor man kan dele sine tanker, for det er ikke alle der kan forstå én.. Det kender i sikkert allerede godt.

Jeg er 30år og bor sammen med min mand og vores søn, der fylder 3år her den 25.10.. Vi vil MEGET gerne have en lillebror/søster til ham. Men det er desværre ikke lykkes endnu. Der er nu gået 2år - uden held :O( Det er ikke let når alle omkring én bliver gravide, og det bare ikke vil lykkes.. Det tog også 2år før det lykkes os at lave vores søn, men han er også alt ventetid værd :O) Vi startede derfor, lige inden vores søn var 1år, HVIS det nu skulle tage lang tid igen - heldigvis for det! Vi er nu i behandling med Pergotime og Pregnylsprøjte på ÆL dagen.. Vi har haft pause de sidste 5mdr, pga Pergotime var i restordre - sikke noget ÆV.. Men nu er vi startet op igen denne mdr. Og håber at lykken snart tilsmiler os igen :O)

Hvor længe har i andre forsøgt?

Kh. Cai

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. oktober 2010

SussieThyssen

Hej og velkommen til.
Håber du bliver glad for at være en del af vores lille "verden"

Kærligst
Sussie

Anmeld

6. oktober 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Velkommen til. Jeg håber, at du bliver glad for at være her. Ønsker jer masser af held og lykke med projekt "barn nummer to".

Anmeld

6. oktober 2010

Silas&Mille

hej og velkommen til, håber du bliver glad for siden

Min kæreste og jeg venter vores første barn. Det tog 2 år og 3 måneder inden vi stod med en positiv test.

Anmeld

6. oktober 2010

FrkC

Velkommen

Det er en fantastisk side, som altid står klar med gode råd og trøst hvis det er det man har brug for

Held og lykke med projekt baby-nr-2  Håber det snart lykkes.

Camilla, som har prøvet i 22 mdr.

Anmeld

6. oktober 2010

Chalala85

Velkommen til siden Jeg håber du bliver super glad for at være bruger herinde.

Jeg er også i gruppen, prøver at blive gravid så vi kan jo følge hinanden

herfra

Anmeld

6. oktober 2010

NoName

Velkommen til... håber du bliver glad for at være her og at ptojekt baby snart lykkes...

NoName - mor til Caroline på 11 uger

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.