Lægen har lige haft ringet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

470 visninger
5 svar
0 synes godt om
6. oktober 2010

Carina1977

Min læge har lige haft ringet eller dvs. sekretæren. Hun har åbenbart fået en tid til mig på neurologisk dagafsnit imorgen kl. 9.30. Så nu skal jeg til at hitte ud af, hvordan jeg kommer derind.

Tror ikke det har lykkes hende at finde en tid til mig hos en gynækolog, og har derfor kontaktet min neurolog. Gad vide om de nu tror det har noget med sclerosen at gøre, de smerter fra blæren? Jeg går også rigtig dårligt nu, men jeg ved ikke om det er et attack, eller at det bare skyldes mine smerter. Hmm men nu tager jeg derind imorgen. hvis de kunne hjælpe mig af med det bøvl jeg har med blæren nu, så ville jeg været meget lykkelig og lettet. Håber bare ikke at de vil indlægge mig. Jeg har været indlagt så mange gange og Mark bliver så ked af det hver gang. Tror det har noget at gøre med dengang, hvor jeg var indlagt i 2 måneder....det tog hårdt på ham. Men nu vil jeg ikke tage sorgerne på forskud....jeg må se hvad de siger imorgen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. oktober 2010

Carina1977

Glemte lige noget. Er der nogen der ved om man kan få ondt i blæren, hvis man ikke kan tømme sig selv ordentligt? Jeg render på toilet 5-6 gange i timen og skal tisse hver gang, men det kommer meget langsomt og i en tynd stråle. Selv om morgenen, hvor man plejer at skulle tisse meget, kommer der den samme mængde, som i dagtimerne og stadig langsomt. Er træt af det her

Anmeld

6. oktober 2010

82Miraklet

Carina1977 skriver:

Glemte lige noget. Er der nogen der ved om man kan få ondt i blæren, hvis man ikke kan tømme sig selv ordentligt? Jeg render på toilet 5-6 gange i timen og skal tisse hver gang, men det kommer meget langsomt og i en tynd stråle. Selv om morgenen, hvor man plejer at skulle tisse meget, kommer der den samme mængde, som i dagtimerne og stadig langsomt. Er træt af det her

Tjaa jeg går ud fra du er blevet tjekket for urinvejsinfektion... for umiddelbart lyder det meget som en blærebetændelse...

Anmeld

6. oktober 2010

Carina1977

Maria82 skriver:

Tjaa jeg går ud fra du er blevet tjekket for urinvejsinfektion... for umiddelbart lyder det meget som en blærebetændelse...

Det er jeg blevet tjekket for, og der er ingen blærebetændelse. Det føles ellers fuldstændig lige sådan. Har også fået pencilin for blærebetændelse, selvom der ingen bakterier var, og det hjalp bare slet ikke på mine smerter. Så blærebetændelse er det i hvert fald ikke.

Anmeld

6. oktober 2010

82Miraklet

Carina1977 skriver:

Det er jeg blevet tjekket for, og der er ingen blærebetændelse. Det føles ellers fuldstændig lige sådan. Har også fået pencilin for blærebetændelse, selvom der ingen bakterier var, og det hjalp bare slet ikke på mine smerter. Så blærebetændelse er det i hvert fald ikke.

Hmm underligt... Pøj pøj med det, håber de finder en løsning..

Anmeld

6. oktober 2010

Carina1977

Maria82 skriver:

Hmm underligt... Pøj pøj med det, håber de finder en løsning..

Tak skal du ha....og tak for svar

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.