Brug for hjælp ang. MG

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

428 visninger
9 svar
0 synes godt om
6. oktober 2010

Anonym trådstarter

Jeg vælger at skrive dette indlæg som anonym, da jeg ikke ved om der er andre fra min mødregruppe herinde, men har sådan brug for hjælp..

Vi har mødregruppe hver 14. dag, og jeg snakker godt med et par stykker af dem, men hver gang jeg skal afsted, har jeg det ikke særlig godt, har ikke lyst, og det bunder nok i, at jeg ikke er så god til mange mennesker på 1 gang (vi er 7 i alt), når vi er samlet har jeg svært ved at snakke og føler mig rigtig ubekvem, har det først godt når jeg er hjemme igen.

Jeg ser dem jeg snakker med godt privat, og har også andre jeg snakker med privat som har børn, så Lasse netop ser andre børn..

Det er bare den MG jeg ikke har det godt i.

Min overvejelse er så, at melde mig ud af den... men hvad tænker i? Er det ok at gøre det, eller skal jeg bide mig i læberne hver gang og have det dårligt fordi det er den bette det her gælder for.....

Håber på lidt hjælp

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. oktober 2010

Svei

Altså jeg gad ikke det der mødregruppe noget, startede men droppede det hurtigt...det er et tilbud ikke noget du skal og hvis ikke det giver dig noget, hvorfor så bruge tid på det...de mødregrupper er jo ikek for børnenes skyld, men for mødrenes...

Anmeld

6. oktober 2010

Malthes mor

En mødregruppe er vel til for både mor og barn. Men hvis mor ikke har det godt i deres selskab, så drop den og nyd tiden med dem du har det godt med.

Anmeld

6. oktober 2010

Diana...

Hvis du ikke har det godt med det skal du heller ikke tage afsted længere er den ikke. Du skal ikke tvinge dig selv til nogen som du ikke har det godt med og din lille bebs er sgu ligeglad de leger jo ikke med de andre børn endnu og du ser jo nogen uden for mødregruppen.

Men jeg synes også det en stor mødregruppe du er i hvad med at høre din SP om en mindre? Vi var 5 i vores og det var lige tilpas. 

Håber du finder en god løsning for dig. 

Knus Diana

Anmeld

6. oktober 2010

Svei

Malthes mor skriver:

En mødregruppe er vel til for både mor og barn. Men hvis mor ikke har det godt i deres selskab, så drop den og nyd tiden med dem du har det godt med.

Hvordan mener du det er til glæde for små nyfødte børn?

Anmeld

6. oktober 2010

Anonym trådstarter

Okey.. ja, jeg var vel bare præget af en masse dårlig samvittighed, og ville derfor lige høre andre hvad de synes om det...

Og er glad for opbakningen... tusind tak

Anmeld

6. oktober 2010

Malthes mor

Jbk skriver:

Hvordan mener du det er til glæde for små nyfødte børn?

Min dreng på snart 4 elsker at lege med de børn, som han har kendt fra han var helt lille. Så han ville helt sikkert føle sig snydt, hvis vi kappede forbindelsen!

Men hvis det er en lille ny, sååå er det jo en helt anden snak!

Anmeld

6. oktober 2010

aarhusmor

Jeg meldte mig ud af min og har bestemt ikke savnet den!

Anmeld

6. oktober 2010

Valle81

Anonym skriver:

Jeg vælger at skrive dette indlæg som anonym, da jeg ikke ved om der er andre fra min mødregruppe herinde, men har sådan brug for hjælp..

Vi har mødregruppe hver 14. dag, og jeg snakker godt med et par stykker af dem, men hver gang jeg skal afsted, har jeg det ikke særlig godt, har ikke lyst, og det bunder nok i, at jeg ikke er så god til mange mennesker på 1 gang (vi er 7 i alt), når vi er samlet har jeg svært ved at snakke og føler mig rigtig ubekvem, har det først godt når jeg er hjemme igen.

Jeg ser dem jeg snakker med godt privat, og har også andre jeg snakker med privat som har børn, så Lasse netop ser andre børn..

Min overvejelse er så, at melde mig ud af den... men hvad tænker i? Er det ok at gøre det, eller skal jeg bide mig i læberne hver gang og have det dårligt fordi det er den bette det her gælder for.....

Håber på lidt hjælp

Hejsa

Nu går jeg i verdenens bedste mødregruppe - vi er 6 og vi har det så godt:0) Vi er alle fleregangs og mangegansfødende og vi svinger totalt. Vi mødes en gang om ugen og nogle uger oftere da vi også tager til babysvømning og babybio osv:0)

Men hvis jeg ikke følte mig godt tilpas i den mødregruppe jeg var havnet i - ville jeg enten stoppe eller prøve at finde en anden.

Da jeg fik Asta kom jeg ikke en en mødregruppe - havde ikke lyst. Men denne gang var lysten der:0)

Christina

Anmeld

6. oktober 2010

afrobabies

Anonym skriver:

Håber på lidt hjælp

Jeg synes da bare at du skal droppe den mødregruppe, og så bare mødes med dem, som du kan sammen med. Vi var 5 i min mødregruppe, men jeg ser da kun to af dem nu, vi passer bare bedst sammen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.