Rollo skriver:
Okay, og ville han spise det fra starten???
Tror jeg prøver at give det ved siden af det første par gange - tænk nu hun ikke kan lide det, så skal jeg til at lave en ny portion mos 
Du laver bare en stor portion og køber disse:
http://www.amazon.co.uk/Happy-Mummy-Baby-Cubes-Portioners/dp/B000YKPD1C
Du smider altid ca. 4-5 kartofler i en gryde med vand. Så smider du en eller flere grøntsager i: 1 blomkål eller broccoli, gulerødder, pastinak, peberfrugt, rosenkål, spidskål osv. osv. Så kan du smide lidt fisk eller kød i og koge med.
Det hele koger til det er mørt. Så hælder du vandet fra (behold lidt i en skål ved siden af, så du kan justere konsistensen efter du har blendet det hele).
Så blender du det og putter olie i - ved ikke helt hvor meget men måske 1/2 dl?
Så putter du mosen i de små bægre og ind i fryseren. Så har du mad til en del forsøg, og så er det ikke så ærgeligt at smide ud 
Du kan gøre det samme med frugtmos. Jeg bruger normalt æble, sveske, mango, pære, frosne hindbær, tørrede eller friske abrikoser osv. osv. Kun fantasien sætter grænser - husk bare at smage på det, for det bliver sommetider ret surt. Jeg søder ikke med sukker, men med svesker 
God fornøjelse!
Og PS: køb MANGE bakker med små bægre, man bliver afhængig af dem! Jeg har 4 pakker!!!
Julie
Anmeld