Sild til morgenmad...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.359 visninger
9 svar
0 synes godt om
6. oktober 2010

Thereseh

Hmm....tog lige mig selv i at tænke, "sildemad til morgenmad....lidt mystisk måske".... Plejer at spise en smoothie, her ved 9-10 tiden, men istedet havde jeg lyst til en æggemad med kryddersild. Ha ha. 

Testede negativt for tre dage siden, skulle ha' mens i dag, men indtil videre intet tegn. 

Man har da lov at håbe på en positiv test inden længe 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. oktober 2010

RiUL

Theresee skriver:

Hmm....tog lige mig selv i at tænke, "sildemad til morgenmad....lidt mystisk måske".... Plejer at spise en smoothie, her ved 9-10 tiden, men istedet havde jeg lyst til en æggemad med kryddersild. Ha ha. 

Testede negativt for tre dage siden, skulle ha' mens i dag, men indtil videre intet tegn. 

Lækkert Hehe ..

Øv, med den negative test. Jeg skulle ha haft mens igår, men to negative tests imorges, men intet tegn på mens. Men den dukker nok snart op Suuuuuuk!

Anmeld

6. oktober 2010

RiUL

Og jeg krydser fingre for os !    

Anmeld

6. oktober 2010

mortilfreja

Theresee skriver:

Hahahaha...  

Har en lille sjov historie min mor fortalte mig ang sild og graviditet..

Da hun ventede min storebror spiste hun marinerede sild konstant så da hun var gravid med mig men endnu ikke vidste hun var gravid havde min far en dag taget kage med hjem til eftermiddagskaffen men nej min mor havde mere lyst til et stk rugbrød med marineret sild og så en kop kaffe.. Underlig sammenblanding tænkte min far. Han spurgte hende om hun mon var gravid nu hun igen havde en trang til sild.. Hun tog til lægen dagen efter og ganske rigtigt.. Hun var gravid med lille mig  

Håber da at det er samme årsag til at du har trang til sild  

Anmeld

6. oktober 2010

Thereseh

Ha ha, skægt at der er flere der har haft sildehang 

Jeg har desværre lige testet negativt, så der er nok ikke noget. Tester igen om et par dage, hvis mensen ikke er kommet. 

Anmeld

6. oktober 2010

Thereseh

rikkebw skriver:

Lækkert Hehe ..

Øv, med den negative test. Jeg skulle ha haft mens igår, men to negative tests imorges, men intet tegn på mens. Men den dukker nok snart op Suuuuuuk!

Jeg krydser fingre for der er bid hos dig alligevel 

Anmeld

6. oktober 2010

RiUL

Theresee skriver:

Jeg krydser fingre for der er bid hos dig alligevel 

Og jeg krydser fingre for dig  

Anmeld

6. oktober 2010

Maja88

ej smoothie.. det må jeg ud at handle til i morgen

Anmeld

7. oktober 2010

Thereseh

Stadig ingen mens..... testede negativt i går, og har besluttet mig for at teste igen i morgen tidlig, hvis der ikke er nogen mens. Skulle have haft mens i går, men intet tegn på noget. Normalt plejer jeg at "plette" lidt 2-3 dage op til mens, få bums på hagen og ha ømme bryster. Der er INGEN tegn....udover lysten til sild 

Anmeld

7. oktober 2010

Thereseh

Maja88 skriver:

ej smoothie.. det må jeg ud at handle til i morgen

Mmm, håber du får en smoothie i dag. 

Jeg har lige drukket en af banan, jordbær, citronskal, kanel, rismælk, olie og HUSK (fibre, så den mætter). Mums mums. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.