Fy for sa... for en grim tekst...
Sidder med den ondeste klump i halsen og med tårer i øjnene! 
Kan ikke rigtig komme med nogen trøst, sidder her og kigger på vores grand danois hvalp, som vi har haft i lidt mere end 3 mdr nu (hun er 9 mdr nu). Hun har også haft en svær start på livet, og hold da op hvor kan det mærkes! Hun blev solgt da hun var 4 mdr til en dame, som var psykisk syg, som havde 7 andre hunde, og de hunde måtte alt! Der var hun i 2 mdr, hvorfra hun blev solgt videre til en familie med allergi, som kun kunne have hende i have og udestue. Der var hun heldigvis kun i 2 dage, før hun så er havnet her hos os!
Hvis ikke vi lukker hende ind såsnart hun vil ind, så piver og hyler hun som om hun bliver mishandlet! Og hun er konstant opmærksom på hvor jeg er og hvor jeg går hen, og piver såsnart jeg er ude af syne!
Vi står også overfor at skulle have baby lige om lidt, og jeg kunne ikke drømme om at skille mig af med hunden, før jeg ser hvordan det går!
Jeg synes at trådstarter skal vente og se hvordan det går med baby og hunden, og se hvor slem allergien er i stedet for at male fanden på væggen fra start! Tænk på den dejlige hund I har nu!!
og håber at I finder den bedste løsning for jer!
Marhemor (38+0)
Anmeld