Skal lige høre jer af:) ang. blærebetændelse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

445 visninger
4 svar
0 synes godt om
6. oktober 2010

betiinsen

I går aftes da jeg sku tisse, kom der en lille anelse brunt i min udflåd.. Blev meget bange, men det var virkeligt lidt, og det har ikke kommet siden.

Fik blærebetændelses piller fra lægen, da han for to dage siden konstaterede jeg havde blærebetændelse (forholdsvis meget) kan det være derfor min udflåd var en anelse anderledes den ene gang? tager jo 6 piller om dagen for det..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. oktober 2010

betiinsen

igen der kan hjælpe

Anmeld

6. oktober 2010

Maalene

Sikke da noget møg med blærebetændelse - håber du er ved at være helt frisk igen

For små 14 dage siden havde jeg også en lille bitte smule brunt i mit udflåd, og der spurgte jeg også herinde, om det var normalt, og fik og vide, at det var heeeelt normalt

Har slet ikke haft det siden, kun den ene morgen, så tror du kan være heeelt rolig

Anmeld

6. oktober 2010

betiinsen

okay håber du har ret. lægen sagde det samme til mig, men ville gerne lige se mig efter alt det jeg har været igennem den sidste uge

Anmeld

6. oktober 2010

Papaya

Jeg har også fået konstateret urinvejsinfektion/blærebetændelse i søndags og er på piller. Havde også meget mørkt udflåd i starten, men det er ved at være normalt igen nu, så jeg tror ikke at det er noget.. Og desuden var min urin også meget mørkt, har på fornemmelsen at der bliver skyllet noget ud, men sørg for at drikke meget det er ret vigtigt!

Håber at det hjalp lidt på dine bekymringer.

Knus herfra

/Prisana 34+5

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.