Su hvor længe?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

755 visninger
9 svar
0 synes godt om
6. oktober 2010

Orkide86

Hej..

Jeg søgte om su igår, da jeg starter uddannelse til November. Men hvor længe skal jeg regne med der går før jeg har svar på min ansøgning..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. oktober 2010

Sofia24

Hej !

Kommer tit an på stakken af ansøgninger, men de plejer at være hurtige. De gange jeg selv har søgt (syddansk uni) har jeg fået svar inden for 1-2 uger. Du kan følge din ansøgning på "din side" på www.su.dk, hvor de opdaterer når de har modtaget den, behandler og svarer på din ansøgning!

Håber det ku hjælpe dig lidt   

Sofia

Anmeld

6. oktober 2010

Orkide86

Sofia24 skriver:

Hej !

Kommer tit an på stakken af ansøgninger, men de plejer at være hurtige. De gange jeg selv har søgt (syddansk uni) har jeg fået svar inden for 1-2 uger. Du kan følge din ansøgning på "din side" på www.su.dk, hvor de opdaterer når de har modtaget den, behandler og svarer på din ansøgning!

Håber det ku hjælpe dig lidt  

Sofia

1000 tak for hjælpen

Anmeld

6. oktober 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Hej..

Jeg søgte om su igår, da jeg starter uddannelse til November. Men hvor længe skal jeg regne med der går før jeg har svar på min ansøgning..

Mener man plejer at sige ca 10 hverdage fra de modtager ansøgningen. Så kan det selvfølgelig godt svinge lidt alt efter hvornår man søger. Vil tro det går hurtigt pt.

Anmeld

6. oktober 2010

Orkide86

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Mener man plejer at sige ca 10 hverdage fra de modtager ansøgningen. Så kan det selvfølgelig godt svinge lidt alt efter hvornår man søger. Vil tro det går hurtigt pt.

Ja det håber jeg det gør

Anmeld

6. oktober 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Mirjam123 skriver:

Ja det håber jeg det gør

Når du søger nu skal du nok nå at få SU til tiden, det er jeg ikke i tvivl om.

Du kan se hvor langt ansøgningen er kommet på "minsu"

Anmeld

6. oktober 2010

Orkide86

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Når du søger nu skal du nok nå at få SU til tiden, det er jeg ikke i tvivl om.

Du kan se hvor langt ansøgningen er kommet på "minsu"

Super.. tak

Anmeld

6. oktober 2010

Dinna88

Mirjam123 skriver:

Hej..

Jeg fik svar dagen efter, ved ikke lige hvorfor det ikke passer overens med de andres erfaringer med det. Jeg ansøgte online om morgenen den ene dag, og fik online svar den næste dag. Mit svar i brev form kom dog lidt senere.

Anmeld

7. oktober 2010

Orkide86

Dinna88 skriver:

Jeg fik svar dagen efter, ved ikke lige hvorfor det ikke passer overens med de andres erfaringer med det. Jeg ansøgte online om morgenen den ene dag, og fik online svar den næste dag. Mit svar i brev form kom dog lidt senere.

Vil da lige prøve at undersøge det

Anmeld

7. oktober 2010

Orkide86

Dinna88 skriver:

Har lige været inde og tjekke og der står at de har modtaget og at de er igang med at behandle sagen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.