Jules er i fødsel!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.152 visninger
21 svar
0 synes godt om
6. oktober 2010

oo

Jeg har jo fået den ære at holde jer allesammen opdateret på Jules og klokken 4:17 i nat fik jeg denne sms: Så er vi på vej på fødegangen. Veerne varer ca 40 sec og med 5 min mellemrum. Fuck hvor gør det ondt.

Klokken 5:40 var hun 6 cm åben!!

Siden har jeg ikke hørt noget, så jeg gætter på hun enten er i den überlede afsluttende fase ELLER igang med at føde, men jeg opdatere så snart jeg hører noget!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. oktober 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Weeeeeee Hurraaa - så er der jo en bebs lige på trapperne! Ved de hvad det bliver?

Anmeld

6. oktober 2010

Ni-ko-li-ne

VRÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆL

Viktor skal være storebror........ ej nu hyler jeg for alvor....

jeg hepper på julie og glæder mig til at høre nærmere! ligesom jeg lovede dig Trine, så lovede jeg Julie igår at hun skulle føde!

og hvis lillesøster er kommet, så tillykke til Julie og Kristian! og Viktor!

velkommen til verden lillesøster!

Anmeld

6. oktober 2010

oo

Rosa skriver:

Weeeeeee Hurraaa - så er der jo en bebs lige på trapperne! Ved de hvad det bliver?

jaaaaa, det blir en lillesøster

jeg har sovet med tlfen i hånden siden den første tikkede ind, det er SÅ spændende!!

Anmeld

6. oktober 2010

oo

Ni-ko-li-ne skriver:

VRÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆL

Viktor skal være storebror........ ej nu hyler jeg for alvor....

jeg hepper på julie og glæder mig til at høre nærmere! ligesom jeg lovede dig Trine, så lovede jeg Julie igår at hun skulle føde!

og hvis lillesøster er kommet, så tillykke til Julie og Kristian! og Viktor!

velkommen til verden lillesøster!

wohooo!! så du holder hvad du lover  (ikke at jeg nogensinde har tvivlet på det )

jeg er så spændt på at få den sidste sms fra hende, men vil ikke ligge og skrive til hende nu, det kan jeg ikke lide, de skal bare have ro enten til at få lillesøster ud eller til at nyde synet af en velskabt babytøs

Anmeld

6. oktober 2010

Ni-ko-li-ne

Tjuhl skriver:

jaaaaa, det blir en lillesøster

jeg har sovet med tlfen i hånden siden den første tikkede ind, det er SÅ spændende!!

jeg har stadig billedet på min gamle tlf, af viktor lige da han var kommet til verden... snøft

Anmeld

6. oktober 2010

Ni-ko-li-ne

Tjuhl skriver:

wohooo!! så du holder hvad du lover  (ikke at jeg nogensinde har tvivlet på det )

jeg er så spændt på at få den sidste sms fra hende, men vil ikke ligge og skrive til hende nu, det kan jeg ikke lide, de skal bare have ro enten til at få lillesøster ud eller til at nyde synet af en velskabt babytøs

ja da Viktor blev født, tænkte jeg at hun da ikke havde tid at smsé... men der gik lige 10 minutter så skrev hun da han var ude.... overskudsagtigt altså!!

du kan tro at jeg holder det jeg lover! ;0) Baby juhl kommer... det ved jeg... og jeg bliver mere og mere spændt på hvilket køn Baby Juhl er altså! jeg tror stadig på en pige...

ihhh... jeg kan ikke tåle når jeres babyer kommer til verden... jeg hyler og hyler... jeg ved bare at jeg kommer til at vræle når jeg bliver faster igen og skal holde lille baby

Anmeld

6. oktober 2010

MORJESPERSEN

Hvor skønt at høre... sender hende de bedste tanker her fra og glæder mig til at se og høre om lille søster

Anmeld

6. oktober 2010

Milka

GO JULES!!!!! håber det går lynhurtigt! glæder mig helt vildt til at se lillesøster

så mangler vi bare dig, trine

Anmeld

6. oktober 2010

oo

Milka skriver:

GO JULES!!!!! håber det går lynhurtigt! glæder mig helt vildt til at se lillesøster

så mangler vi bare dig, trine

ja men jeg havde sagt jeg ikke fødte før Jules, så nu har jeg taget et alvorsord med Juhlen i maven og den er enig - vi skal igang! vi skal bare ha synkroniseret vores kalendre

aj jeg er så spændt altså, jeg har nærmest tapet tlf'en fast på armen, så jeg ikke misser een sms fra hende!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.