Sviende fornemmelse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

678 visninger
2 svar
0 synes godt om
6. oktober 2010

morNov2010

Hej piger

Håber jeg kan få lidt "eksperthjælp" herinde.

Jeg er nu 34+5, og har igennem de sidste dage haft en kraftig sviende fornemmelse forneden. Ikke indvendigt, men nærmere i huden, når jeg rejser mig op etc.

Det gør virkelig ondt, og kan gøre jeg lige må stoppe op og trække vejret før jeg går videre.

Er det normalt når jeg ved at være så langt henne? Jeg siger til mig selv, at det er fordi lillebror er ved at ligge sig godt til rette, men kan ikke huske den brændende/sviende fornemmelse fra sidste graviditet (som godt nok også er 8 år siden).

Kh Mette, 34+5

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. oktober 2010

SussieThyssen

morNov2010 skriver:

Hej piger

Håber jeg kan få lidt "eksperthjælp" herinde.

Jeg er nu 34+5, og har igennem de sidste dage haft en kraftig sviende fornemmelse forneden. Ikke indvendigt, men nærmere i huden, når jeg rejser mig op etc.

Det gør virkelig ondt, og kan gøre jeg lige må stoppe op og trække vejret før jeg går videre.

Er det normalt når jeg ved at være så langt henne? Jeg siger til mig selv, at det er fordi lillebror er ved at ligge sig godt til rette, men kan ikke huske den brændende/sviende fornemmelse fra sidste graviditet (som godt nok også er 8 år siden).

Kh Mette, 34+5

Der er jo ved at være god tyngde på i hele bækkenet på nuværende tidspunkt, og din bebs står sikkert og trykker på en masse nerver og blodkar, og så er skindet også under stor belastning pga den øgede vægt og tryk.
Er det kun når du rejser dig op du føler det sådan eller er det også når du ligger ned..og du bliver jo nok nødt til at præcisere lidt mere hvor og hvordan.
Men ellers så tag lige en snak med lægen.
Du kan have fået en lille svampeinfektion udvendigt.
Men det er jo svært at gå videre ind på, når man ikke ved om det er i selve skindet på ydersiden af skridtet eller på indersiden af skamlæberne.

Kærligst
Sussie

Anmeld

6. oktober 2010

morNov2010

Hej Sussie

tak for dit svar.

Altså det gør ikke ondt når jeg sidder stille og roligt, men når jeg skal flytte på mig (hvilket efterhånden kræver lidt kræfter) eller rejser mig op, gør det ondt, som om han er ved at presse sig ud, uden at jeg har den der tyngdefornemmelse ellers.

Synes det er meget svært at forklare, men det kan da godt ske jeg skal prøve at ringe til lægen, bare for at være på den sikre side.

Kh Mette

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.