Chloe vuf vuf:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

385 visninger
5 svar
0 synes godt om
6. oktober 2010

Miamaja

Saa er hun HER!!!! Flyveren var hele 2 laaaaange timer forsinket, men Chloe klarede den lange tur fra frankfurt til sfo fint og har nu vaeret i sit nye hjem i knap 2 dage... Hun er heeelt FANTASTISK - Jeg og guldklumpen er saa betaget af hende. Ja, Tio, den store hvalp paa 11 maaneder er ogsaa blevet helt skudt i hende og er rigtig sod ved hende. dejligt at se!

Det er bare saa utroligt med storrelse forskel der er mellem dem. Hun er et lille fnug forelobig! Tio og Chloe er samme race men i hver sin skala af farvespektreret. Chloe er det man kalder brindle og Domino farvet (ret anderledes). Hun har et dejligt udadvendt temperament og er meget glad for smaa born, heldigvis.

Og sorme om Chloe ikke havde jetlag og ville KUN sove hos mig i sengen. Jeg er ikke til dyr i min seng men naar kl. er 3 om natten, er jeg mere medgorelig

Guldklumpen og jeg var henne hos vores dyrlaege og faa hende checket og alt er som det skulle vaere. Et stk rask lille afgansk myr paa 10 uger!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. oktober 2010

Koen.

Jubiii har glædet mig til at se hende, hvor er hun bare smuk og vildt kær Men wow ja hvor er hun lille i forhold til Tio

og forresten en skøn dreng du har dig os

Anmeld

6. oktober 2010

Pia.

Wauuu hvor er hun bare flot... Stort tillykke med din lille pige.... Hun ser så lille bitte ud ved siden af den store... Men de bliver et flot makker par en dag når hun vokser op...

Hvad siger den gamle hund til en mere i huset ...

Knus og stort tillykke med hende...

Anmeld

6. oktober 2010

Miamaja

Pia. skriver:

Wauuu hvor er hun bare flot... Stort tillykke med din lille pige.... Hun ser så lille bitte ud ved siden af den store... Men de bliver et flot makker par en dag når hun vokser op...

Hvad siger den gamle hund til en mere i huset ...

Knus og stort tillykke med hende...

Ihh tak Nemo, vores gamle cocker spaniel, paa 10, kan IKKE fordrage hende. hehe.  men det anede mig saa vi holder dem adskilt endtil videre.

Hun sov bedre i nat og man kan allerede se, hun er ved at vende sig til det nye miljo, saa det er dejligt. Det er saa skont at se et venskab udfolde sig mellem guldklumpen og chloe.

Anmeld

6. oktober 2010

Pia.

Miamaja skriver:

Ihh tak Nemo, vores gamle cocker spaniel, paa 10, kan IKKE fordrage hende. hehe.  men det anede mig saa vi holder dem adskilt endtil videre.

Hun sov bedre i nat og man kan allerede se, hun er ved at vende sig til det nye miljo, saa det er dejligt. Det er saa skont at se et venskab udfolde sig mellem guldklumpen og chloe.

Sådan er det tit med gamle hunde - De små hunde er alt for nærgående og møg irriterende ... Men det kommer lige pludselig, så vender de sig til hinanden...

Tillykke med hende igen.

Anmeld

6. oktober 2010

Miamaja

lillespurv20 skriver:

Jubiii har glædet mig til at se hende, hvor er hun bare smuk og vildt kær Men wow ja hvor er hun lille i forhold til Tio

og forresten en skøn dreng du har dig os

Tak, tak. Ja guldklumpen er vild med hende.

en lille video.. http://www.youtube.com/watch?v=2hlKCy5fUJE

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.