Tørretumbler...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.208 visninger
13 svar
0 synes godt om
5. oktober 2010

sandratobias

Hey piger/mænd...

Er der nogle af jer der har forstand på en zanussi condenser dryer... 7124??? Mere hva program den ska stå på for den tørre, så man ikk ska starte den over 4 gange før det er tørt...

Er ikk et geni til sådan noget...

for at der er nogen der kan hjælpe..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. oktober 2010

1977

Profilbillede for 1977

Fisk - min er 15 år gammel og man skal bare dreje på en knap, så tørrer den i 2 timer Så jeg har desværre ikke forstand på sådan noget nymodens pjat

Har du prøvet at google?

Anmeld

6. oktober 2010

sandratobias

Jeanne skriver:

Fisk - min er 15 år gammel og man skal bare dreje på en knap, så tørrer den i 2 timer Så jeg har desværre ikke forstand på sådan noget nymodens pjat

Har du prøvet at google?

Ja har prøvet og google... Zyz ikk jeg fandt noget jeg ku bruge...

Anmeld

6. oktober 2010

1977

Profilbillede for 1977
sandratobias skriver:

Ja har prøvet og google... Zyz ikk jeg fandt noget jeg ku bruge...

Som jeg læser brugsforvirringen skal du vælge om du vil have tidsstyring eller elektronskstyring.  og ved tidsstyring kan du vælge 30-90 min

Anmeld

6. oktober 2010

sandratobias

Jeanne skriver:

Som jeg læser brugsforvirringen skal du vælge om du vil have tidsstyring eller elektronskstyring.  og ved tidsstyring kan du vælge 30-90 min

Kan du ikk lige linke... Kan ikk huske jeg har set noget om det...

Anmeld

6. oktober 2010

mariamiss6

Jeg ville vælge elektronisk...

Den elektroniske styring mærker selv efter om tøjet er tørt. og slukker først når det altså så er tørt, eller så tørt som du har bedt om det skal være....

Jeg har ikke tjekket din brugsforvirring... Men på min maskine skal man altså vælge enten et elektronisk eller et tidsindstillet program... Jeg har elektronisk. og drejer så knappen til det program der på min maskine er et skab, med en streg under.... det betyder at tøjet så bliver ekstra skabstørt.... altså knastørt LOL....

Hvis du har brugt maskinen længe, skal du huske at tømme det indvendige filter også... Der er sikkert sådan en låge i bunden af tumbleren, du kan åbne, og så "låse op" til en kasse du hiver ud... den kasse ligner nærmest en radiator, men du kan altså så skylle denne kasse under bruseren. den samler også rigtig mange fibre og hårboller, ligesom det filter (som sikkert sidder i lågen) og som du skal tømme hver gang du starter maskinen...

Hvis du ikke har den til direkte afløb af vandet.... så skal du også helst tømme vandbeholderen ved hver hver eneste tørring....

Altså, filter i lågen skal tømmes hver gang. Vandbeholder tømmes hver gang. Filter inde i maskinen skylles hver den 1. i måneden (eller noget andet passende)
Og så skal du vælge elektronisk, og skabstørt eller ekstra skabstørt :)

Anmeld

6. oktober 2010

sandratobias

mariamiss6 skriver:

Jeg ville vælge elektronisk...

Den elektroniske styring mærker selv efter om tøjet er tørt. og slukker først når det altså så er tørt, eller så tørt som du har bedt om det skal være....

Jeg har ikke tjekket din brugsforvirring... Men på min maskine skal man altså vælge enten et elektronisk eller et tidsindstillet program... Jeg har elektronisk. og drejer så knappen til det program der på min maskine er et skab, med en streg under.... det betyder at tøjet så bliver ekstra skabstørt.... altså knastørt LOL....

Hvis du har brugt maskinen længe, skal du huske at tømme det indvendige filter også... Der er sikkert sådan en låge i bunden af tumbleren, du kan åbne, og så "låse op" til en kasse du hiver ud... den kasse ligner nærmest en radiator, men du kan altså så skylle denne kasse under bruseren. den samler også rigtig mange fibre og hårboller, ligesom det filter (som sikkert sidder i lågen) og som du skal tømme hver gang du starter maskinen...

Hvis du ikke har den til direkte afløb af vandet.... så skal du også helst tømme vandbeholderen ved hver hver eneste tørring....

Altså, filter i lågen skal tømmes hver gang. Vandbeholder tømmes hver gang. Filter inde i maskinen skylles hver den 1. i måneden (eller noget andet passende)
Og så skal du vælge elektronisk, og skabstørt eller ekstra skabstørt

Jamen er det sådan en du har...???

For der er en masse bogstaver... kan ikk lige huske dem... Men der er i hvert fald j og k og sådan...

Anmeld

6. oktober 2010

mariamiss6

sandratobias skriver:

Jamen er det sådan en du har...???

For der er en masse bogstaver... kan ikk lige huske dem... Men der er i hvert fald j og k og sådan...

den jeg har er ikke som din, eller altså min er et andet mærke... Men jeg kan se på den brugsforvirring der hører til din, at der er de samme ting som på min, som skal renses hver gang eller jævnligt...

Og den der radiator lignende dims i bunden som jeg snakke rom, den forlænger NEMT tørretiden, hvis du ikke renser den for fnug....

Anmeld

6. oktober 2010

sandratobias

mariamiss6 skriver:

den jeg har er ikke som din, eller altså min er et andet mærke... Men jeg kan se på den brugsforvirring der hører til din, at der er de samme ting som på min, som skal renses hver gang eller jævnligt...

Og den der radiator lignende dims i bunden som jeg snakke rom, den forlænger NEMT tørretiden, hvis du ikke renser den for fnug....

Kan du ikk sende en link... Zyz jeg har søgt og søgt... Tror måske jeg har søgt mig blind..

Anmeld

6. oktober 2010

mariamiss6

Ifølge den brugsforvirring jeg har fundet på din maskine, så er det elektroniske program for ekstra tørt program A såfremt det er bomuld og linned

for syntetiske tekstiler er det program G

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.