Jeg ville vælge elektronisk...
Den elektroniske styring mærker selv efter om tøjet er tørt. og slukker først når det altså så er tørt, eller så tørt som du har bedt om det skal være....
Jeg har ikke tjekket din brugsforvirring... Men på min maskine skal man altså vælge enten et elektronisk eller et tidsindstillet program... Jeg har elektronisk. og drejer så knappen til det program der på min maskine er et skab, med en streg under.... det betyder at tøjet så bliver ekstra skabstørt.... altså knastørt LOL....
Hvis du har brugt maskinen længe, skal du huske at tømme det indvendige filter også... Der er sikkert sådan en låge i bunden af tumbleren, du kan åbne, og så "låse op" til en kasse du hiver ud... den kasse ligner nærmest en radiator, men du kan altså så skylle denne kasse under bruseren. den samler også rigtig mange fibre og hårboller, ligesom det filter (som sikkert sidder i lågen) og som du skal tømme hver gang du starter maskinen...
Hvis du ikke har den til direkte afløb af vandet.... så skal du også helst tømme vandbeholderen ved hver hver eneste tørring....
Altså, filter i lågen skal tømmes hver gang. Vandbeholder tømmes hver gang. Filter inde i maskinen skylles hver den 1. i måneden (eller noget andet passende)
Og så skal du vælge elektronisk, og skabstørt eller ekstra skabstørt :)
Anmeld