Tøsekage til Linda (Max billedspam)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.079 visninger
9 svar
0 synes godt om
5. oktober 2010

Manakauapo

Så er min øvekage færdig!

Manglede jo helt vildt en aftager til den, så jeg måtte lige kontakte søde Linda (Baagøe), og hun ville VIIIIIIIIIILDT gerne have den! Juhuuu

Kagen er sukkerbrødsbunde med blåbærmousse og lys Cadbury chokolademousse (Forresten, hvis der er nogle der skal til London indenfor det næste lille stykke tid, kan jeg anbefale jer at købe chokolade i lufthavnen! Fik 560 gram chokolade til 1 pund! Wauw, ikk? ) Og så er den smurt op med palminsmørcreme

Skoen er lavet med min nye sko-cutter, og blomsterne er præget med min Five Petal Veiner

Forsat god aften

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. oktober 2010

Meina

Den kage er fandengalme flot! selvom jeg ville have foretrukket en uden sko fordi jeg synes det er lidt mærkeligt at spise en sko. Men det er SGU FLOT!

Det skal jeg lære mig når jeg bliver gravid!

Anmeld

5. oktober 2010

Manakauapo

Meina skriver:

Den kage er fandengalme flot! selvom jeg ville have foretrukket en uden sko fordi jeg synes det er lidt mærkeligt at spise en sko. Men det er SGU FLOT!

Det skal jeg lære mig når jeg bliver gravid!

Tak Det er faktisk ikke så svært syntes jeg! (Hmm... Det kan jeg jo sagtens sige! Om 2 måneder har jeg 2 års jubilæum som kagekunstner hehe) Ej, men hvis man lige vil tjekke YT og diverse kagesites på nettet, har man faktisk en del viden

Så se du bare at blive gravid, og kom igang med kagerne

Anmeld

6. oktober 2010

W&M <3

Den er bare super flot

Anmeld

6. oktober 2010

TbCp

Aj hvor er den flot!!!!

Anmeld

6. oktober 2010

Maise86

Er du vimmer den er flot! Hvor lang tid tager det dig at lave sådan en flot kage?

Anmeld

6. oktober 2010

Manakauapo

Maise86 skriver:

Er du vimmer den er flot! Hvor lang tid tager det dig at lave sådan en flot kage?

Hmm... Lad mig nu lige se... Det tog vel ca. 4 timer at bage bunde og lægge den sammen! Men det er kun fordi jeg bagte mange bunde... Og så tog den ca. 1½ time at smørre op, overtrække og pynte

Anmeld

6. oktober 2010

Manakauapo

Og tak

Anmeld

6. oktober 2010

Maise86

Hold da op et projekt :-) VIrkelig virkelig flot! Men kan godt se det kræver lidt tid :-)

Anmeld

6. oktober 2010

Manakauapo

Maise86 skriver:

Hold da op et projekt :-) VIrkelig virkelig flot! Men kan godt se det kræver lidt tid :-)

Tak... Tja, det tager jo lidt tid, men når man først er igang flyver tiden afsted

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.